Gå til innhold

Alene m 2

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff... Greit å pakke sakene sine og bare dra, men vet ikke helt hvordan noen klarer det!

Dette hva folk kommer til tenke er vanskelig og vite, men som regel er det best å snakke med folk akkurat hvordan ting er. Jeg er alene med 2 små barn og tenker ofte at hva folk tenker, men samtidig har jeg så mye annet å tenke her om dagene (mye positivt 'og selvsagt), at tenker på det mye mindre! Ofte spør folk: Går det bra med deg og slik, og da sier jeg akkurat som det er! Tror det hadde været vanskeligere 10-20 år tilbake. Det er jo litt inn å være alenemor nesten ( ikke at jeg føler det slik, men det virker sånn i media).

Tror han må få litt tid på seg og da må dere ta et prat om dette med graviditet, han fikk sikker sjokk.

Lykke til uansett.

Uff...

Jeg tror ikke folk tenker så mye nå lenger, alenemammaer finnes over alt. Men som nevnt ovenfor tror jeg det er viktig å prate åpent om din situasjon, både for din del og for folk rundt seg sin del og hva de tenker og sier. Tror det er bedre å fortelle om hvordan det er, enn å la folk fantasere om hva som har skjedd.

Forlot han deg bare? På grunn av graviditeten eller? Du behøver selvfølgelig ikke å svare på det om du ikke føler for det...

Uansett, ønsker deg lykke til. Du vil nok gå mye fint i møte selv om det kan virke litt mørkt akkurat nå.

*mange støtteklemmer*

Jeg er alene med to med hver sin pappa. Gikk bra det :-)

Nå er jeg gravid med nr tre, ny pappa, og helt alene igjen - men det skal gå bra denne gangen også!

En venninne av meg sa det, at er du i den minste tvil, så behold barnet. Det er du som skal leve med valget, ikke naboen.

Annonse

hei.....

jeg føler meg litt i samme situasjon som deg. jeg har en sønn på 13 år å nå gravid på nytt i uke 8 med en annen. like før jeg tok gravidtesten fortalte han at han var usikker på følelsene sine. den positive testen ble ikke så lykkelig som jeg trodde:( han sier han ikke vil ha barn å at jeg burde ta abort. jeg hadde en ma i mars å da ville han ha barnet,men ikke nå. jeg makter ikke å gå gjennom en abort da den ma jeg hadde var en stor påkjenning. bestilt meg time til amathe nå for å få litt råd. skjønner ikke at det er så mange mannfolk som er slik..........

I dont understand what is wrong with guys these days, dont they know anything about the birds and the bees, coz they act so shocked when they get someone pregnant, and almost act like its the mothers fault! its so sad for them that they dont get to experience the mirakle of pregnancy and birth and fatherhood, these guys that just pack up and leave will be sitting around as old men wondering what they have done in their lives, i think they will have many regrets. there is nothing wrong with single mothers even if the children have different fathers, i look up to most of them, the ones who are strong and think of their children, i know many single mothers, even my nephew, my brother gives a shit in his son because he cant have his mother, stupid pig, but she is such a nice person :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...