Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lillebror våkner hver time og jeg vurderer å prøve å gi babyen sin litt grøt/velling om kvelden for å få roligere netter.

Noen som har prøv det og det har "virket" ??

Lillebror er 15 uker og jeg har mer enn nok melk til han, han er "stor gutt" var 4250 og 53 v. fødsel. 64,5 og 6980 v. 3 mind. kontroll.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6005661-urolig-baby-om-natta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde også det samme problemet..prøvde med grøt en periode..men det hjalp ingenting, så det sluttet jeg med igjen..

lille jenta mi ble bare roligere av seg selv etter en liten stund (gudskjelov) hun er 4 mnd nå..prøvde dette da hun var litt over 3 mnd.

jeg begynte med grøt når han var 4,5 mnd (pga lite melk) men han sov ikke lenger om natta av den grunn. Nå er han straks 8 mnd og får to grøtmåltider + middag i tillegg til mm, men spiser fortsatt 3 måltider om natta. Dersom du har masse melk hadde jeg venta med grøten hvertfall til han er over 4 mnd. Uansett ville jeg rådført meg med helsesøster først.

Lykketil!

Jeg begynte med velling på kvelden rundt samme alder som din. Gutten min trengte mer mat. Han hadde sovet natten igjennom i litt over 1,5 mnd. så begynte han å bli urolig på nettene igjen. Etter samråd med HS så begynte jeg med litt velling, og igjen så ble det søvn natten igjennom.

Har fått samme problemet de 3siste dagene,hun har sovet så bra hele tiden men nå våkner hun vær time,hun er også 15uker..Lurer jo også veldig på hvorfor,om det kan være at hun trenger mere mat..Hun er en stor jente på 7kg så det kan jo hende det er det som er problemet...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...