Gå til innhold

Mensen kom i natt...

Anbefalte innlegg

Kjære Snøfill,

dette var jammen triste nyheter, hadde håpet du skulle lykkes nå.

Føler så inderlig med deg, - håper du klarer å tenke på nye forsøk

etter du har kommet deg gjennom sorgen.

Eggdonasjon kan jo være en ting for deg, da får en jo fortsatt gleden

av å kjenne en spire vokse i magen. Hvis du lurer på noe rundt det etter hvert, så spør i vei. Begynner å bli ganske erfaren på det området.......sukk.

Ta godt vare på hverandre!

Stor klem fra

Fortsetter under...

Kjære Snøfilla,

Nei nei, dette er ikke greit, men ikke gi opp - det hjelper iallefall ikke har jeg funnet ut.

Livet er hardt og den lange mørke tunnelen virker uendelig lang, men tro meg det finns et lys selv uten mage...

Dette virket for meg (som forsåvidt også er profesjonelle råd) fortsett å gå på jobb, ha rutine på hverdagen- jobb, mat, søvn. spis sunt og drikk vann, gå ut på tur. finn venner uten barn, gjør ting du vet du syntes var gøy før.

Dette virker kanskje helt håpløst og nå orker du nok ingenting, men tro meg sakte men sikkert begynner du å skimmte lyset i tunnelen.

Mange gode klemmer

Kjære Snøfilla!

Så trist å lesa at det ikkje gikk denne gang.. *trøsteklem*

Håper du klarer å se framover igjen etter at den værste skuffelsen har lagt seg... Veit det er vanskelig, men det er einaste måten å holde seg oppe på!

Med ein gang ein får ein dato fra sjukehuset å forholda seg til, ser alt så mye lysare ut!

Stå på vennen, ein dag blir det din tur!

Nok ein *trøsteklem* fra

Hei Snøfilla :-)

Nå ble jeg skikkelig lei meg, kjenner jeg blir våt i øyekroken og har nesten ikke ord.

Har ikke vært inne her på en stund og var såååå spent på resultatet ditt, hadde tro på dette jeg :-(

Huff, du må ta godt vare på deg selv, og la mannen din dulle og stulle og være god mot deg...ser at dere måtte vente lenge til neste gang, men det må da være en mulighet å komme inn før. Du får bare mase på de :-)

Ta vare på deg selv og lykke til videre....

Stoor klem fra

Kjære deg !

Kjenner deg ikke sånn,er jo ny på en måte her inne.

Men føler med deg allikevel,det er jo sikkert svært tøfft med slike nedturer.Veldig trist og tungt når det ikke lykkes.

Akkurat slike nedturer er jeg så redd for å få,når jeg skal begynne med ivf prosessen nå til høsten.

Som de andre sier her,er det en baby til deg også*

Så det må komme en dag at det går den riktige i veien*

Ta vare på deg selv,det er lov å være litt ego nå....

Trøsteklem....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...