Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det må vi! Skal du delta på noen av de Mor-barn tilbudene de har i byen? Det finnes jo Mor-barn trim, så vet jeg de har syngegrupper for babyer, babysvømming og møteplassen for hjemmeværende. Har tenkt å hive meg litt, en stund etter at babyen kommer. Man må vel se hvordan formen er etterpå.....

Vet du om du får jente eller gutt?

Annonse

Har store planer om å delta på babysvømming i hvert fall. Visste ikke at det fantes så mange tilbud her. Bra! Kommer sikkert til å kaste meg med etter hvert... hvis junior klarer å ligge stille mer enn 10 minutter da. Han sliter litt med det på innsiden kan en si... Trodde det var meningen at de skulle roe seg litt ned når de fikk mindre plass, men det virker heller som om junior prøver å grave seg ut en større hule. Var på vekstkontroll for 2 uker siden, og da fikk vi med oss hjem UL bilde av to testikler, så vi er rimelig sikker på at junior er en gutt... hehehe... Enn du da, lyseblå eller rosa?

Hei "krølle", Det er skikkelig gøy med gutt (har en flott fireåring her hjemme:). Vi vet ikke hva det blir, men jeg mistenker jente...vet ikke helt hvorfor. Min lille har også vært helt sprelsk, men denne uken har det roet seg litt, blir nesten litt redd innimellom, er jo enda 6 uker til termin. Du har vel bare fire uker igjen?

Annonse

Gleder meg virkelig til gutt ja... Pappaen har allerede begynt å sikle på tog- og bilbaner... litt tidlig, men, men... Har vel egentlig 5 uker (35 dager i dag) igjen tror jeg, pluss de to ukene som holdes i reserve. Håper jeg ikke får bruk for dem! Ellers går dagene med til å male, vaske, pese på sofaen fordi det er mer enn 10 grader, strikke og lage babyalbum. Ikke alltid like lett å få til noe siden fingrene mine dovner bort hver natt og ikke våkner før langt ut på dagen. Gleder meg til det her er over!

Hva heter bestevenninna di fra Pasvik? Nå ble jeg nysgjerrig, hi hi. Du må ikke si det om du ikke vil, altså :-) Lenge sida jeg også flytta, har ikke bodd hjemme siden 95. Har gått på lærerskolen på Hamar m.m. Gikk på gymnaset hjemme, begynte et år tidligere så jeg gikk sammen med 72-modeller. Var rødruss i 1991.

Ja, det e gøy at det er flere fra kirkenenes, og folk som skal føde her oppe. kanskje vi vet hvem vi er, uten å vite det- det er i allefall fint at man kan "chatte" slik i ventetiden... få svar på spørsmål og beklage seg over svangerskapsplager etc :)

• 8 år senere...

Tråden er moderert i henhold til denne reglen:

* Identifisering av privatpersoner gjennom for eksempel fullt navn, adresse og/eller telefonnummer. Telefonnummer og epost-adresser til diverse offentlige hjelpeorganisasjoner, firma og etater er imidlertid lov.

Kira

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...