Gå til innhold

mister igjen, må nok dessverre si takk for meg


Gjest

Anbefalte innlegg

Dette var trist. Begynte helt plutselig med en støm av friskt blod. Så kom sammentrekningene. Har ikke passed any tissue yet, (det kommer nok), men det blør kontinuerlig. Det er midt på natta her (bor i California) men i morgen får jeg vel ta en telefon til legen. Vil vel sikkert sjekke om det er noen rester igjen. Vet jeg er heldig som har 5 flotte barn, men det er likevel vondt å oppleve dette... igjen.

Lykke til videre til alle dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler virkelig md deg.

Spiller ingen rolle hvor mange barn man har. Gjør vondt uansett. Lykke til. Men hvis det er noen trøst, så har jeg blødninger selv. Og det har gått bra hittils.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Det er kanskje et bittelite håp ennå... Da jeg mistet sist (uke 15) gikk vannet akkurat som ved en vanlig fødsel, og både morkake og "fosterrester" kom ut. Fullt så galt er det jo ikke ennå. Men må innrømme at jeg har begynt å tenke på når mon tro jeg kommer til å bli gravid igjen...

 

Så du skulle til jordmor idag. Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist! Håper det går bra med deg! Det er sant at det hjelper lite å ha 5 fra før, da vet man jo ekstra godt for vidundelig det er med et lite liv til!

Alle gode ting er 3!!!

HÅper å se deg igjen snart!!!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X'er fingrene for deg! Hold oss oppdatert på hvordan det går da?

Kan jeg få spørre hvor langt du er på vei nå?

Mistet 2 ganger selv - i ca 12 og 13 uke. Har IKM nå om et par dager, så er litt spent. Har vært bittelitt småkvalm i det siste, men har også vært litt pms-grinete...og så spottet jeg i går. Så forventningene er vel egentlig ikke så veldig høye, men håper jo alltids. Skal på ferie (til California faktisk) straks også, så om jeg skulle ha klart å bli gravid nå, lurer jeg på hvordan det vil gå...vil isåfall være ca 4-6 uker på vei da, så bør vel gå greit. Har jo ikke hatt "problemer" før ca uke 8 og senere de to forrige gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde SA i januar på ferie i LA. Det gikk helt fint, litt trist å spontanabortere på ferie. Men sykehuset og oppfølgingen der var veldig bra. Bedre enn her. Men det går sikkert bra denne gangen. Lykke til!

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff, det var trist..... har det i tankene selv. Har hatt to SA på rappen nå. Krysser fingrene denne gangen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...