Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg tok clear blue test på lørdag midt på dagen, da jeg hadde mine mistanker og skulle ut på kvelden, så måtte skjekke før jeg evt drakk vin.. Da viste testen en svak lyse rosa strek ved siden av test-streken.. Tok en ny test i dag tidlig, men hadde vært oppe på natta for å tisse så det ble ikke "ordentlig" morgenurin. Streken var fortsatt svak - nesten svakere.. Er jeg gravid eller er det mulig å få sånne svake streker om man ikke er det også? Jeg venter mensen 24/8 ca.. så er jo ganske tidlig ute med test... går mye på do og er veldig trøtt..Håper noen kan svare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 Vil da tro at du er gravid da! Gratulerer. Streken kommer ikke fram hvis du ikke er det. Det ville vært merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. august 2006 #3 Del Skrevet 21. august 2006 De sier att hvis testen er negativ,behøver ikke dette være 100%....MEN hvis den slår ut på positiv er den rimelig sikker ja:) Fikk også bare en såvidt synlig strek,men er veldig gravid... Gratulerer så mye.:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go`mamma`n... Skrevet 21. august 2006 #4 Del Skrevet 21. august 2006 Samme skjedde med meg.....Testa meg lørdag og søndag.....Begge var litt svake..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi07 Skrevet 21. august 2006 #5 Del Skrevet 21. august 2006 Hei:) du er nok gravid ja:) d samme skjedde meg...tok en test i 3 tia på en mandag...fikk fram et ganske tydelig strek,men var ikke helt sikker så jeg tok en test til på tirsdag morgen..å da var den svaker..nesten at jeg ikke såg den...så jeg tok en test til samme dag i 13 å den var enda svakere..å da var jeg i tvil...ventet til torsdagen etterpå å da var d ikke i tvil i det hele tatt:) Gratulere så mye:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #6 Del Skrevet 21. august 2006 er ikke streken blå på CB?? viss du har tatt en digital og det har kommet to streker på test pinnen, men stått ikke gravid i displayet er du ikke gravid... det kommer alltid to streker på testpinen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jennifer Skrevet 21. august 2006 #7 Del Skrevet 21. august 2006 Du er nok gravid, gratulerer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilmamsen Skrevet 21. august 2006 #8 Del Skrevet 21. august 2006 Du er nok gravid, det kan være veldig svak strek så tidlig, siden det er lite HCG hormoner i urinen. Forrige gang jeg var gravid, var testen så svak at jeg nesten ikke så den på nært hold, måtte holde den litt unna for å skimte streken. Men jeg var gravid! Og nå er jeg gravid igjen, litt kraftigere strek denne gangen da. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. august 2006 #9 Del Skrevet 21. august 2006 He he. Du er nok gravid. Det går jo ikke ann å være "bare litt gravid", så svak strek er like sikkert tegn som en fargesparkende en : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. august 2006 #10 Del Skrevet 21. august 2006 heisann:) er du sikker på det var CB du brukte?? for den har nemelig blå streker, og der kommer det opp ett kryss viss du er gravid.... men du er gravid uansett hvor svak dette krysset er... er det en annen test du ar brukt og fått to streker så er du nok gravid:) lykke til, hold oss oppdatert da.. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilu♥ Skrevet 21. august 2006 #11 Del Skrevet 21. august 2006 jeg brukte også cb test.der kom det et blått kryss....men den ene streken var svakere enn den andre. jeg leste bruksanvisningen, og der stod det at uansett om den ene streken var svakere enn den andre var testen positiv!jeg kjørte som en gal til legen og tok en prøve der, i dag er jeg 6+2 uker på vei:) gleder meg til å bli mamma for første gang i april! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilu♥ Skrevet 21. august 2006 #12 Del Skrevet 21. august 2006 så gratulerer forresten, du er nok gravid!!! men uansett må du fortelle oss hvordan det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå