Gå til innhold

Februar: Når står dere opp om morgenen?


en pluss en er to

Anbefalte innlegg

Her i gården gikk det lenge an å få litt pupp, kose seg i senga med mams før begge sovna ei times tid igjen i 8-halv 9 tida. Men det er det visst slutt på nå...våkner i 7 tida +/-, og koser oss litt i senga, men så er det opp!! Må vel bare bite i det sure eple...:)

Ammer fremdeles om natta, og i det siste har han tulla fælt og våkna flere ganger..(vært bare mat 1 gang lenge..) Han er 6 mnd og ei uke.

Bare et lite hjertesukk fra B-menneske...!! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi står opp i 8 tia . våkner og får pupp 6-halv7 men blir lagt i senga igjen og det går greit. har forresten hatt avvenning på natta i 2 dager nå og det har gått helt knirkefritt !!!!!! bank i bordet. i natt måtte vi putte tutten 3 ganger mens det var litt mer sjau første natta. HÅPER det fortsetter sånn.

Må jo og sei at me er utprega b mennesker hele familien så å stå opp før 8 når vi ikke må det eer tabu det . . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det morgen mellom 6 og 7:(

men skal vel ikke klage...har ikke hatt nesten noen våkenetter fra han var et par uker så....

Så da får jeg heller stå opp tidlig*gjeeeeesp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag lå vi til 0900!!! Det er lenge siden det!

Somregel er vi oppe mellom 0800-0900. Han våkner ofte 0730 og da er det å komme opp i sengen vår og få litt pupp og leke seg litt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt mellom kl. 7 og 9.

De gangene det blir 9 er fordi mor trenger å hvile litt mer.

Men liker igrunnen best å stå opp rundt kl 7-7,30. Da fungerer min kropp best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står opp alt mellom 8 og 10, legger snuppa ca kl 20:00 på kvelden. Legger henne i sengen hos meg og vi koser litt =) Hun pleier å sovne tett inntil meg... kjempekos!!!

Noen ganger må jeg vekke henne hvis klokka nærmer seg 10 eller halv elleve... Tror hun slekter på sin mamma som er en utpreget B-menneske ja..., hehe =) Har vært kjempeheldig!!! Hun er nå 6 mnd og 2 uker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isabel legger seg rett etter 19.00 stort sett ti over. sover som en stein, våkner mellom 7.30 og 08.45 vi står aldri opp før klokka er over åtte!

Vi har ikke hatt en enste våken natt siden hun ble født! Ikke noe mat på natta etter vi kom hjem fra sykehuset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi står opp mellom 7 og 8. Hvis jeg står opp før trulte våkner, er det utrolig hvor lenge hun kan ligge i senga si og bare småprate og leike for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

TL våkner kl 7 og er sammen med pappan sin en halvtime før han går på skolen. Jeg står opp halv 8 og gir henne grøt og melk,så må TL ha en dupp sånn halv ni-kvart på ni , da legger jeg meg noen ganger og,hehe,et par timer mer søvn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini våkner stort sett alltid rundt kl 06, en sjelden gang har han sovet til kl 07.

Vi koser oss i senga og står opp ca 07. Frokost er alltid 07.30. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...