Gå til innhold

Noen her??


Circe

Anbefalte innlegg

I dag skal jeg til jordmor. Har hatt blødninger til og fra i en uke nå. Var på sykehuset for en uke siden og da var alt bra. I går kveld ble blødningene større. Men har avtatt igjen litt nå.

Så jeg ser litt fram til å dra til henne. Kanskje hun kan roe meg litt, for nervene mine er vel i høyspenn. Jeg har jo ikke begynt å styrtblø liksom. Ikke har jeg noe spes vondt heller!

Noen andre hersom har hatt det sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

 

Jeg har ikke hatt det sånn, men jeg vet om ei som er på 2.trim nå, som hadde en skikkelig styrtblødning i sitt forrige svangerskap, og med henne gikk det kjempefint! Hun har en liten sønn som resultat og bevis på at det faktisk kan gå bra:)

 

Vil bare ønske deg lykke til i dag, skal krysse fingrene mine for deg!! Dette skal gå bra:)men skjønner godt du er nervøs.

 

*stor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Jeg håper (og tror faktisk) at det går bra. Men skulle likt og visst hvorfor jeg blør. Det som vanligvis er deilig med å gå gravid er jo at mensen ikke kommer. Hater bind (tør ikke bruke tampong nå) Usj...... Ikke får jeg lov til å bære eller gjøre noe som helst omtrent heller. dakar sønnen min...

78 modell??? Det er jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner godt at du vil vite hvorfor, og det aller beste er jo det at du har en god følelse selv på at det går bra!!!!! Magefølelsen har ofte rett:)

 

Ja er født i januar 78, så blir da 29 om noen mnd bare..uuuuuuff....5 mnd til da, men det går fort nok! Du skal se det bare er en uskyldig årsak til blødningene dine, men det er lurt å få det sjekket, slik at du slipper å gå å bekymre deg.

 

Hadde en ma i uke 12 i vinter, så denne gangen får jeg tett oppfølging av lege og gyn. Det er godt å bli tatt på alvor, var på ul torsdag, alt så fint ut, skal tlb til torsdag, og da ser vi helt sikkert et hjerte sa gyn:) HAr en god følelse denne gangen om at det går bra, men uroen er der konstant, og da er det deilig å bli "passet på";)

 

Kom inn her å fortell etter jordmor da..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde MA i uke 18 jeg. Prøvd i 1,5 år nå på å bli gravid igjen. Vil så gjerne få det til.

Er født i nov jeg da.. så blir snart 28.. hehe..

Jeg kommer innom etterpå vettu. Skal til jordmor kl 9.30. Får begynne å ordne meg litt kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...