ragens Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Huff,jeg ble så skuffa,men gir jo ikke opp lell...,men er det noen som ser graviditet på meg snart da..? Kjønn..? Håper på svar fra noen av dere spådamene... Klem
ragens Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 21. august 2006 Glemte å nevne fødselsdatoene våre... Han:18.09.76 Jeg:24.10.74
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 får opp at du stresser litt med og bli gravid.Men du blir nok gravid den gang før jul..okt/nov med ei liten pike.
ragens Skrevet 22. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2006 Kjære Morri!!! Tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg... Jeg er så fryktelig usikker på ting for tida... Kjæresten min har to barn fra før og jeg ett,og hans eldste barn er ikke begeistret for meg...,og vil ikke snakke til meg og aller helst ser han at faren ikke var kjæreste med meg i hele tatt... Og det er så vondt... Ser du hva som skjer med kjæresten min og meg..? Greier vi dette,og får vi eldstemann med oss..? Det er veldig viktig at eldstemann kommer til å like meg,for jeg tror ikke forholdet vårt greier evig motstand.. Og det er utrolig slitsomt å være positiv og hyggelig når det eneste jeg møtes med er eldstemanns misfornøyde ansikt..,og jeg vil jo så gjerne bli glad i dette barnet jeg også... Ser du om vi kommer til å flytte på oss,evnt blir det langt unna og ny skolekrets..? Jeg er veldig spent på graviditeten du ser på meg,og håper du har rett.. Ble spådd november med en gutt av noen av de andre her for ei stund siden,men håper det skjer før... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå