Loise 2barnsmor ღ Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Heisann.. Endelig er milepælen nådd.. Og jeg puster lettet ut, dette svangerskapet kommer nok til å bli fullbåret som jeg håpte..!!!! Gleder meg til dette flotte trimesteret... Har dere det bra??? Her er formen fin og hjertelyden er hørt allerede. Så jeg slapper av nå :0) klem 12+1
Gjest Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Hei! Husker deg inne fra første trimester, jøss som tiden flyr!! Selv har jeg kommet helt til 19+2, og det er ganske uvirkelig når jeg tenker over det. Synes jeg nettopp ble gravid. Men når det er sagt så gikk jo 1. trimester utrolig seint egentlig, først her inne at klokka begynte å gå dobbelt så fort:-) (Også hoppet jeg over en uke etter å ha blitt flyttet på UL, så det forklarer vel også litt) Men gratulerer med trimesterbytte, det er en lettelse å komme inn hit! Lykke til videre!
♥pilutta♥ Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Velkommen hit til oss:-) Er selv halveis i dag, synes det er ganske utrolig:-) Lykke til i 2. tri! klem
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 21. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2006 Ja, tiden går liksom både fort og sent på samme tid.. Jeg er fornøyd med det egentlig. For jeg vil jo nyte graviditeten samtidig som jeg gjerne vil at tiden skal gå fort så jeg kan få mage og få se knøttet på UL osv.. Takk for velkomsthilsen... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå