Gå til innhold

Monsteret er tilbake....

Anbefalte innlegg

Haff.. Våknet kvalm i dag også, så det spørs om tanta begynner og melde sin ankoms en uke for tidlig.. Kan ALDRI tenke meg at det har klaffet på første pp. HAr IKM neste onsdag, og håper i det lengste at iallefall tr kan holde seg borte til da. Så til da kan jeg vel leve i spenning om hvilken dag hu kommer.. Utrolig upraktisk spør du meg...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6005163-monsteret-er-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen.

Ja det var jo tidlig, både å merke gravid symptomer og tanta, hmmm

ja det blir en spennede tid for deg fremover også da, tenk om det er klaff på første forsøk, da er du jammen heldig. :-)

lykke til uansett og ha en fin uke :-)

Annonse

Det hadde selvfølgelig vært kjempemoro. Venninnen min ble gravid 2 1\2 uke etter hun sluttet med pillen.. Men jeg tør ikke gire meg opp for my eller håpe på at jeg er det før jeg ser at TR er ganske forsinket...

Du har en fra før ja? Hehe :D Spennende.. Jeg gleder meg som et uvær jeg altså.. Har lyst til å teste, men vet at det ikke er noen vits..

Skjønner hva du mener. Jeg var sikker på at jeg var gravid for en uke siden. hadde hatt ømme pupper i en uke, og det hadde jeg sist jeg ble gravid også. Aldri ellers. KJøpte test som jeg skulle ta fredagen (på IKM dagen), men fikk TR torsdagen. Helt utrolig.... :o/

Skal IKKE teste før minst en dag over IKM neste gang! :oD

Ja jeg har en gutt som blir 2 i oktober, men nå er det på tide med en til, synes vi :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...