Snart4:) Skrevet 20. august 2006 #1 Del Skrevet 20. august 2006 Synne Amelia Synne Angelica Elvira De to første er jo veldig like. Elvira er noe helt annet. Liker alle tre. Si deres oppriktige mening!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snart4:) Skrevet 20. august 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 20. august 2006 Synne Karin er forresten også et alternativ. Da kaller vi opp begge bestemødrene (med forbokstavene bare altså). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #3 Del Skrevet 20. august 2006 Elvira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 21. august 2006 #4 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg likte Synne Karin av forslagene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nr-3-i-Magen Skrevet 21. august 2006 #5 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg liker Synne veldig godt, men ikke navna du kombinerte det med. Elvira... tja, for er halvår siden ville jeg sagt nei, men nå har det plutselig blitt mye mer vanlig, og dermed finere... (Lett påvirkelig, jeg?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #6 Del Skrevet 21. august 2006 likte bare Elvira jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 21. august 2006 #7 Del Skrevet 21. august 2006 Elvira er nydelig Og så likte jeg Synne Amelia. Kjenner ei flott jente som heter Amelia, og har sansen for det! Synne Angelica likte jeg ikke noe særlig... Lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsessaPåErta Skrevet 21. august 2006 #8 Del Skrevet 21. august 2006 Elvira helt klart! Kjempefint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 21. august 2006 #9 Del Skrevet 21. august 2006 Synne er fint, Synne Angelica var den fineste kombinasjonen. Syns Synne Karin ble litt tungt, hva med Synne Karine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. august 2006 #10 Del Skrevet 21. august 2006 Hei hopp Amelina og Angelica er to kjempe fine navn. Synne og Elvira liker jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 21. august 2006 #11 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg liker best Synne. Syns det er et flott navn som ikke trenger å være sammen med et annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 21. august 2006 #12 Del Skrevet 21. august 2006 Elvira : ) eller bare Synne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nil@ Skrevet 23. august 2006 #13 Del Skrevet 23. august 2006 Synne uten noe mer. Et flott navn som er penest alene,syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigergrrrl Skrevet 23. august 2006 #14 Del Skrevet 23. august 2006 Elvira er jo kjempe fint! Angelica synes jeg ikke noe om, virker som en hermer litt etter de kongelige. Elvira høres ut som ei tøff jente som kan klare seg i verden! Jeg har satt det på navnelista mi;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå