Gå til innhold

Vondt i skambeinet


Ny bebis i magen!

Anbefalte innlegg

I går var jeg ute og gikk fjelltur sammen med min mann. Har vært dårlig siste 2-3 ukene med kvalme og trøtthet. Fant ut jeg hadde godt av å lufte meg. Turen varte bare i 3 timer og vi gikk veldig rolig og ikke noe stress. I går kveld og i dag har jeg hatt skikkelig vondt fremme ved skambeinet og litt bak i korsrygg. Tenker litt på dette med bekkenløsning...

 

Noen som har erfaring med hvordan dette begynner, eller kanskje bekkenet mitt bare fikk litt ekstra påkjenning etter flere uker med stort sett stillesitting og små gåturer!? Er 8+1 i dag.

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg inbilte meg at bekkenløsning ikke kom før senere i svangerskapet... men alle er jo forskjellig, så skal jo aldri si aldri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som bekkenløsning ja. Utarter seg forskjellig hos de med plager. jeg fikk bekkenløsning da jeg var ca 7-8 uker på veg sist svangerskap. ble sykemeldt resten av sv.skapet pga smerter som forverret seg ved arbeid. er sykepleier så arbeidet er tungt. er nå gravid igjen i min 10. uke og har kjent symptomer ca 14 dg. jeg har smerter i høyre skinke som brer seg nedover foten. skyter til innimellom når jeg vrir meg. har hatt ferie fram til forrige uke, men d spørs om d blir sykmelding igjen.......ikke godt dette her. så det går an å få d tidlig..... gå til lege og bli undersøkt og få gratis fysio. det kan kanskje hjelpe litt,,, hvert å prøve ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...