Gå til innhold

KJÆRE BABY FACE...KAN DU SE PÅ MEG I KVELD?

Anbefalte innlegg

hei...lenge siden du har vært her nå,har sett etter deg:)

jeg spår litt her jeg også,men nå er ikke formen helt på topp,så jeg tar det litt rolig,,,

lurte på om du kan se på meg?

jeg er født 08.04.84 samboer 27.06.80.

jeg skal ha mensen på onsdag og lurer sånn på om jeg er gravid?

venter med å teste,men hva får du opp...

bare å si alt som dukker opp:)

klem

Fortsetter under...

det første som dukket her opp hos meg er et svakt ja,det kan bety at du er gravid,eller at det skjer neste mnd;) ååå så spennede assa...da har vi liksom noe felles som vi kan snakke om:)

ikke gøy med all venting og tester,men en dag blir det vell posetive streker:)

for noen mnd siden spådde du at jeg skulle bli gravid i aug og fødsel i mai,,,så det blir spennende:)

får opp noe med maling? skal dere pusse opp eller male noe?

Annonse

ja nå er det på tide med noen positive streker for oss begge :-)

ja vi har mala hele huset innvendig i det siste... vi driver og pusser opp et hus ser du.. så det me maling stemmer :-)

ser du eventuelt kjønn oxo?

får også opp fargen lys,beige,gul? det første som dukket opp her er en gutt,men også jente,,,kansje det blir tvillinger:)? har du noen i slekta som er det?

får du opp noe mere på meg? koselig om vi kan holde kontakten:)

vi har beige i stua.. veldig lys og det er litt gulskjær i den :-) mine grandtanter på farsiden er tvillinger... men det er det eneste...

ja koselig og holde kontakten :-)

jeg ser totalt 3 barn på deg... har du noen fra før? ser en liten vilter gutt... eller er du tante til en eller noe? ser værtfall denne gutten og han er lyshåret... blåøyd... får opp at du går på halv maskin for tiden og jeg føler meg litt sliten nåe jeg ser på deg...

ser du noe mere på meg? hvor mange barn tilsammen og når vil min kjære forlove seg?

hei,,,jeg har ingen barn...tvillingsøstrene mine er gravide,hun ene får gutt..kjenner ingen vilter gutt i den alderen...

ja jeg er ikke god om dagen,har ligget med ryggen i en uke og nesten ikke klart å gå..og nå har jeg en kul i leggen,som jeg må sjekke i morgen..har mye smerter i kroppen:(

får opp 3 barn på deg jeg...får opp at han vil fri,men at han ikke er helt klar enda...men det kommer om en stund...ser sommer så kansje neste år?:)

de gangene jeg skriver til deg ,skriver jeg bare på dette innlegget,for da har vi alt samlett..ok?

helt i orden...

denne gutten, jeg har gått litt nærmere inn på han og prøvd og se litt... og jeg føler at det er han som er inni magen til søstra di... var et par- tre år fram i tid men :-) han kommer til og bli veldig glad i deg... :-) ser han mye rundt deg...

ser du noe ang jobben jeg søkte?

hmmm.den med jobben var litt vrien...får opp et nei,men jeg kan ta feil...føler også et ja,så derfor tror jeg at det dukker opp en annen jobb snart..hva har du søkt på?

ser du om samboeren min kommer inn på polti høyskolen i fremtiden?

Annonse

er på hotell nå, men har søkt jobb i ferskvaredisk, føler meg ferdig med hotell egentlig... så jeg krysser fingrene og håper...

ja han kommer nok inn på politi høyskolen etterhvert ja... får opp høsten 2008...

he hei og god morgen :-)

ja sjefen ja... han nye øverste sjefen er helt håpløs og vet ikke hva han driver meg... han tenker bare penger og spare spare, ikke på de menneskene som jobber for han... han er skikkelig grisk og måten han behandler folk og snakker til folk irriterer meg noe grenseløst og jeg liker han ikke!!!

det skjer på jobben min for tiden og det tærer på humør og energi og alt altså.. skikkelig slitsom han der... huff...

hei og god morgen:) leste innlegget ditt i stad..

ikke gøy å være på jobb når du har det sånn,men jeg føler det dukker opp en jobb sen høst/vinter..som du kommer til å trives bedre i:)

får du opp noe graviditet på meg i dag? jeg skal teste om noen dager;)

jeg føler ikke graviditet denne pp, desverre... føler veldig gravid neste pp... september :-)

nå må jeg ut en tur og handle litt mat og fixe litt til sambo kommer hjem fra jobben :-) prøve og mekke noe mat til han oxo :-) men vi kan jo snx igjen vi vettu :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...