Storebror til to :) Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 for første gang på 1år Gruer meg skikkelig. Kjenner ingen og det første jeg må gjøre er å finne en rådgiver som kan si meg om jeg har rett på fødselsstipend osv... nattaklem da.....
Vimsetrollet Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Lykke til! Hvis det er til noen trøst, skulle jeg gjerne begynt på skole i morgen... Har hatt 2 friår nå, og var SÅ klar for å begynne på igjen. Droppa det da jeg fant ut at jeg var gravid (var ikke planlagt). Hvis jeg skulle begynt på skole måtte jeg flyttet, og synes det er tryggere å være her med samboer nå... Håper det ordner seg med stipend og sånt da!
mamman til flere Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 håper du får en fin start på skoleåret. ikke lett å komme i skolemodus når en har vært borte en stund..men etter en ukes tid er man kommet inn i "tralten".. som å sykle... he he.. Lykke til.
Gjest Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 bedre for gravidkroppen enn å yte fysisk v å gå og løfte mye da, som man ofte gjør mer av på jobb, men blir vel litt sitting...og bæring på bøker..? Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå