Gå til innhold

September: sliten


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er gravid u35 med mitt andre barn med ny mann.Men saa har det seg saan at min eks svigers og eks missliker dette,saa de har likegreit sendt inn to anonyme meld til barnevernet om at jeg er narkoman osv..Siden det er andre gang maa vist bv komme paa hjemme bes.jeg har sakt ja til urinpr og de har sendt brev til politi,helsest og barnehage for aa unders..Jeg er saa forbanna at jeg har ikke ord.Skikkelig grovt krenket!!Kan jeg anmelde bv for trakkasering hvordan gaar man frem sliten og venter snart barn..hvordan hadde dere takklet slike grove anklagelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det der er ikke enkelt nei.men har di sendt inn anonymt,kan du ikke bevise at det er di som har gjort det.å da kan du heller ikke anmelde.men en dag røper di seg på en eller annen måte....

ta imot barnevernet,jobb med di,ikke mot.har du ikke gjort noe galt,har du heller ikke noe å frykte.å saken blir henlagt når di har etterforsket ferdig.håper alt ordner seg.men husk,du tjener mest på å samarbeide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naa har jeg kontaktet fylkesmannen som skal ta tak i det med bv.De mente at bv maa ta tak i rutinene sine.Kan ikke holde paa saan med folk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tengte aa skrive at bv har faatt svar paa alt de skulle sjekke opp.Saa da blir saken hennlakt,har kontaktet advokaten som mener vi har en sterk mulighet til aa bevise hvem det er naar va naa skal anmelde dette..Det er saa leit at folk kan finne paa slike stygge ting bare for hevn eller sjalusi.Har ikke vert noe hyggelig dette her.Naa skal jeg bare konsentrere meg om lille babyen i maven er jo i uke 36naa.Ha en fin dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...