Saon Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Ser at det er mange der ute som er fornøyd med TFK.... Kjøpte selv en Joggster 2 for 6 mnd siden og har ikke mange lovord å komme med. Vognen er kjempetung og stiv, noe som gjør den vanskelig å manøvrere. Det er kun demping på bakhjulene. Det fører til at barnet hopper i vognen.(Var redd vår lille datter skulle få hjernerystelse den første tiden) Vognen ble anbefalt til "den aktive familien". Har prøvd oss på noen turer i marka på grusveg, men det er håpløst. I tilfelle må vi ha helst to soveposer som demping i bagen.... Skivebremsene har lagd ulyd fra dag en. Da vi prøvde å reparere, punkterte hjulet. Skruer har løsnet fra bremsen, og det knirker i hele vognen når den er i bruk.. Var på kafe idag og traff en annen TFK eier.Hun hadde akkurat de samme erfaringene som oss.. Er enig i at vognen ser bra ut, og det er positivt at bagen er såpass stor som den er. Men hadde aldri valgt denne vognen om igjen..
Tungt med to Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Har du prøvd å reklamere? Joggster 2, er det den som har "fast" forhjul?
Saon Skrevet 20. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2006 Ja, Joggster 2 har "fast" forhjul. Det er visstnok mulig å montere på svingbart, men det fører til at vognen blir veldig vinglete ifølge noen som hadde gjort det. Har ikke prøvd å reklamere, men har tenkt meg en tur til barneverden for å klage...
Meg og de to gullgutta Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Vi har tfk joggster twist og det er den med svingbart forhjul, og vi er så langt veldig fornøyde. Den er ikke stiv i fjeringene. Men nå gikk jeg fra en simo kombi, så i forhold til det er det jo stoooooor forskjell. Men har ikke prøvd den du har så den kan jeg ikke uttalle meg noe om. Men tror uten å si det sikkert at det er vel twiste de fleste snakker om om dagen.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå