Gå til innhold

TFK- Dårlig erfaring....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er mange der ute som er fornøyd med TFK....

Kjøpte selv en Joggster 2 for 6 mnd siden og har ikke mange lovord å komme med. Vognen er kjempetung og stiv, noe som gjør den vanskelig å manøvrere. Det er kun demping på bakhjulene. Det fører til at barnet hopper i vognen.(Var redd vår lille datter skulle få hjernerystelse den første tiden) Vognen ble anbefalt til "den aktive familien". Har prøvd oss på noen turer i marka på grusveg, men det er håpløst. I tilfelle må vi ha helst to soveposer som demping i bagen....

Skivebremsene har lagd ulyd fra dag en. Da vi prøvde å reparere,

punkterte hjulet. Skruer har løsnet fra bremsen, og det knirker i hele vognen når den er i bruk..

Var på kafe idag og traff en annen TFK eier.Hun hadde akkurat de samme erfaringene som oss.. Er enig i at vognen ser bra ut, og det er positivt at bagen er såpass stor som den er. Men hadde aldri valgt denne vognen om igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å reklamere?

Joggster 2, er det den som har "fast" forhjul?

Skrevet

Ja, Joggster 2 har "fast" forhjul. Det er visstnok mulig å montere på svingbart, men det fører til at vognen blir veldig vinglete ifølge noen som hadde gjort det. Har ikke prøvd å reklamere, men har tenkt meg en tur til barneverden for å klage...

Skrevet

Vi har tfk joggster twist og det er den med svingbart forhjul, og vi er så langt veldig fornøyde. Den er ikke stiv i fjeringene. Men nå gikk jeg fra en simo kombi, så i forhold til det er det jo stoooooor forskjell.

Men har ikke prøvd den du har så den kan jeg ikke uttalle meg noe om.

Men tror uten å si det sikkert at det er vel twiste de fleste snakker om om dagen.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...