syvendehimmel, igjen, Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Er det noen som har kjennskap til denne vogna? Venter nr 2 om 6uker og da er førstemann ca 21 uker. Har ei god vogna fra før men ville ha ei søskenvogn for å slippe å sitte inne å sture de dagene han ikke er hos dagemammaen. Er litt nyskjerrig om den er OK eller totalt ubrukelig
Meg og de to gullgutta Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Den er helt fin til ditt bruk, i så fall akkurat slik situasjon som vi var i og for oss passet den perfekt, også var den ikke så svin dyr. Vi har 20,5 mnd mellom våres. For å si det slik den er akkurat helt lik carena vogna, de bruker akkurat samme komponentene, eneste ABC vogna har litt finnere farger. Har nemlig prøvd de begge! Men ble så lei av den sorte så da det var tilbud på barneverden så bytta jeg like så godt! Den er definetivt IKKE totalt ubrukelig.
syvendehimmel, igjen, Skrevet 21. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2006 1000 takk for svar. Ble plutselig dønn usikker. Vogna kosta bare 1000kr noe som passet utmerket i et trangt budskjett. Har carene x-line fra før og er kjempefornøyd sett bort i fra at den kanskje er litt smal. Nå gleder jeg meg masse til vogna kommer og ikke minst til den kan brukes.......................bare 6 uker igjen.................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå