Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og velkommen hit til oss.¨Det er mange som lurer,og kjekt å spå.

Eg er litt til og ifrå med spåinga mi.Og når det kjem nye,er det så spennende å spørre om seg sjølv,som det ikkje er lett å spå.

Kan du sjå om de finner ny jobb til meg på arbeid som eg kan fungere i?Vært sjukemeldt sidan i vinter for kne skade.

Eller starter eg opp med etterutdanning no i september,med attføring frå når sjukemeldinga mi går ut?

Kan du sjå om det blir fleire små på meg?Har tre med eksmannen min,og to med mannen min.Dette vart masse sp,men ta det som du orker å sjå på.Men eg lurte og på om eks mannen min kjem til å lage bråk når eldste jenta vår flytter til meg i haust?Han er født 12.02.64

Eg er født 04.05.68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei nattinatt :)

Leit å høre du har vært sykmeldt så lenge. Jeg føler sterker etterutdanning enn jobb, men samtidig føler jeg jobb også. Ikke lett dette;)

Jeg ser flere barn, selv om du allerede har mange:) Jeg ser 2 stk, og jeg tror det er tvillinger. Enten tvillinger, eller to tette. (en gutt og en jente)

Han kommer ikek til å lage veldig mye bråk, men litt irritert kommer han til å være. Ser også at han kommer til å anklage deg for å ta henne fra han, men han kommer fort over den fasen.

Skrevet

Hei igjen

Og tusen takk for at du spådde meg.Berre ein ting,når ser du disse små?Mens eg går på skule?Den er deltid over to år.ja du ser nok litt jobb og,for eg må ha noko jobb underveis for å få skulen godkjent.Spennende dette.Klem

Skrevet

Jeg ser ikke barn nå med det første, men jeg tror nok du blir gravid mens du går på skole. Men tror ikke du føder mens du går på skolen.

klem :)

Skrevet

Kjenner jeg blir skikkelig sliten av dette..tror nok jeg må gi meg for kvelden snart:)

Skrevet

Hei

Og takk igjen.Ja eg klarer ikkje lenger å så så mange i gangen.Blir sliten.Natta.Må du sove godt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...