Mamma til verdens beste barn Skrevet 20. august 2006 #1 Del Skrevet 20. august 2006 Uff, leste innlegget ditt før i dag, må være utrolig frustrerende for deg stakkars!!! Lille var også en ganske så sint kar! Født 4 uker for tidlig og fikk kolikk så det holdt:( Vi hadde god hjelp av kiropraktor, hjalp mye men fremdelese var det noen kvelder i uken han hylte i timer.... Så fikk han lyskebrokk og måtte opereres for det, hylte så du ville ikke tro det, jeg gråt omtrent like mye men etter operasjonen ble han heldigvis bedre! Men da kom kolikken tilbake....ju-hu... På sykehuset ga de han sukkervann og forklarte meg at dette virket smertestillende på babyer. 1 dl vann og 2-3 ss sukker, også gi ham ca 2 ml, etter 10 minutter ble han roligere som regel. Det er visst det eneste de kan dokumentere at funker på de små. Men fortsatt var han sint baby flere kvelder i uken, og vi følte ikke vi kunne gi ham sukkervann hele tiden liksom.... Men så begynnte jeg å bade han hver kveld og massere med olje etterpå. I starten hatet han å bade, hylte som om vi mishandlet ham, var helt grusomt, men etter noen kvelder roet han seg. Nå elsker han det, vi bader en 5-10 minutter først og masserer ca 10 minutter med olje etterpå. Jeg har fått en helt ny baby!!! Han er så harmonisk og blid og sover hele natten:) Han blir 5 mnd på tirsdag. Hvor gammel er din? Vet ikke om det kan hjelpe dere også kanskje? Det er kanskje verdt ett forsøk? Også er det veldig koselig og kontaktsskapende da. Håper uansett det ordner seg for dere. Lykke til:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6002447-til-deg-med-verdens-sinteste-baby-finner-ikke-innlegget-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
april 06;) + mai 09* Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 dytter denne opp jeg;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6002447-til-deg-med-verdens-sinteste-baby-finner-ikke-innlegget-igjen/#findComment-6014128 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå