Gå til innhold

nickfanden beskyldninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det blir litt teit å beskylde nye jenter for å være nickfanden, for så å signere med anonym...( ble det da jeg la ut et spørsmål her tidligere)

Men jeg ble litt lei meg og... Hva er dette for noe? Men, jeg skulle kanskje ha presantert meg før jeg "deisa" inn i forumet her. var her inne litt for et par år siden, da jeg gikk gravid med min første (Gikk da under nicket TuEl, om det skulle være noen som husker meg...) Så det er kanskje grunnen til at jeg kanskje ble litt "husvarm" fort.

Så jeg tar en liten presentajon:

Jeg er ei trønderjente på 32 år, bosatt på Sørlandet. Har en nydelig liten gutt på 17 mnd. Jeg gifta meg i sommer, og vi har akkurat bestemt oss for å prøve på nr 2.

Sånn er det!

hadde jo tenkt å være her en stund da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen!

Håper ditt opphold på Bli Gravid blir kort og at du snart får en spire i magen!

Lykke til:)

Skrevet

Hei du!

ja, jeg så dette innlegget. Syntes det var ganske frekt. Men vi prøver å gi blanke blaffen i de som er så feige å signere med anomym. Lurer man på noe, så er det vel bare å spørre. Er det noe som er flaut, kan man være sikker på at det er mange andre som lurer på det samme. Vi er jo stort sett i samme båt her...

Lykke til :-)

Skrevet

Så beskyldningene jeg også - men du er hjertelig velkommen! (ikke at jeg har vært her så lenge da, ramla vel inn rett før helga eller noe).

Er også gammel traver, i alle fall litt - begynte på bim i 04 da jeg ble gravid med Vesla vår. Prøver nå på nr 2 :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...