Gjest Skrevet 20. august 2006 #1 Del Skrevet 20. august 2006 Dro på sykehuset istad,hadde blødninger tidligere på dagen... Var helt sikker på at gynekologen skulle si det samme som sist,her er det ikke tegn til liv..Men hun ble jo helt satt ut selv,hun regnet ikke med og se noe som helst...(7 uker) Hun stod og mente på at jeg ikke var mer en 5 uker,jeg sa jeg viste datoen når jeg ble gravid,men hun viste best...(not) Men der slo hjertet og h*n tok også like så godt en salto:-) Hun tok jo helt av,måtte se dette flere ganger.. Så jeg var rundt 7-8 uker Ååååååååååå,ubeskrivelig deilig følelse......Fra og tro alt er over,til og få DEN beskjeden.... Hurra-hurra-hurra Mange klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 20. august 2006 #2 Del Skrevet 20. august 2006 Å, så deilig!!! Er utrolig glad på dine vegne Tror jeg må få meg en ul jeg også.....hadde sa sist og kan ikke helt tro at det er en liten astronaut i magen min allerede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. august 2006 #3 Del Skrevet 20. august 2006 Takk,det var koselig.. Helt surrealt og SE den lille i magen min....Som BEVEGET seg:) Kom deg på UL..Hehehe.. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go`mamma`n... Skrevet 20. august 2006 #4 Del Skrevet 20. august 2006 Så deilig å få den beskjeden da :-) Tenker du er lettet og fornøyd nå. Godt å høre at alt er bra :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 20. august 2006 #5 Del Skrevet 20. august 2006 Så kjempebra !! Skjønner følelsen må ha vært helt fantastisk - det er jo det beste av alt å få høre " alt er bra" ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nei! Ikke en til! Skrevet 20. august 2006 #6 Del Skrevet 20. august 2006 Hurra! Gratulerer! Så fantastisk å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. august 2006 #7 Del Skrevet 20. august 2006 Takk,du har nesten alltid gitt meg svar når jeg har lurt litt. Det varmer... Ha en god kveld Hypatia:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nei! Ikke en til! Skrevet 20. august 2006 #8 Del Skrevet 20. august 2006 Er så glad på dine vegne! Dette var bare fryd og gammen. Nesten så jeg blir litt roligere selv. Jeg skal tilbake på UL om en uke, forresten, og etter det lover jeg å bli roligere... kanskje... Ha en kjempefin kveld du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå