Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Hei, Har slitt i lange tider med kløende sopp på brystene. Har prøvet Mykostatin, men denne virket ikke. Fikk et tips om å prøve en krem på apoteket som heter Dactacort. Denne skulle jeg bruke i to uker, to ganger dagen. Senere gikk jeg over til Daktar som jeg brukte 1 gang daglig. Det funket PS: Disse er ikke reseptbelagt!
Blomman Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Man kan og prøve seg md yoghurt nturell eller surmelk. Det stabiliserer miljøet slik at det blir mindre levelig for soppen. Smøres på brystvorten og inne i munnen til baby. (har man sopp nedentil kan man dyppe man en tampong i yoghurten og setter inn)
Vertigo Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Mitt beste tips for behandling av langvarig soppinfeksjon/forebygging er Molkosan. Noe flytende du får kjøpt på helsekost. Inneholder melkesyrebakterier - og har nå holdt soppen unna i lang tid her.
Vertigo Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Glemte å si - Molkosan skal blandes i vann og drikkes. Så det virker på hele systemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå