Gå til innhold

Gammelt kinesisk fødselskart


Smilje med gull i magen

Anbefalte innlegg

Bare sånn for gøy- hvor mange har fått barn før som dette har stemt på?

 

Det stemte på vår førstefødte... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår første skulle i følga kartet være en jente, og det stemte. Nr to skulle iflg kartet være en gutt, og det var helt feil. Nå skal vi visstnok få en gutt, men jeg er brennsikker på at nr tre også er en jente, så det blir spennende å se. ALtså 50% rett for vår del så langt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartet hadde rett på nr1,, det gjenstår å se på nr.2.. Jeg hadde jentefølelse med nr1 og kartet sa jente og jente ble det.. Denne gangen sier kartet også jente, men jeg har guttefølelse.. Vi får se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gang sa en gutt på karte, lege som tok ul sa gutt jordmor sa gutt pga fosterlyden. Men en nydelig datter fikk vi. Denne gangen sier det gutt, så blir spenende å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemte med min første svangerskap. det stå at jeg fikk jente og jente ble det, selv om ALLE trudde jeg hadde gutt i magen ( viste ikke hva det var på forhånd). Nå sier de at det er gutt, får vente og se om det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemte pá mine tre fra för og ná sa det gutt,men jordmor pá UL sier at det blir jente sá vi fár se hva det blir. Dere burde ogsá á pröve www.gravid.se og under "et og annet",der har de to tester og begge sa jente hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...