Smilje med gull i magen Skrevet 20. august 2006 #1 Del Skrevet 20. august 2006 Bare sånn for gøy- hvor mange har fått barn før som dette har stemt på? Det stemte på vår førstefødte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samoi, fikk gutt 23.03 Skrevet 20. august 2006 #2 Del Skrevet 20. august 2006 Vår første skulle i følga kartet være en jente, og det stemte. Nr to skulle iflg kartet være en gutt, og det var helt feil. Nå skal vi visstnok få en gutt, men jeg er brennsikker på at nr tre også er en jente, så det blir spennende å se. ALtså 50% rett for vår del så langt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 20. august 2006 #3 Del Skrevet 20. august 2006 Kartet hadde rett på nr1,, det gjenstår å se på nr.2.. Jeg hadde jentefølelse med nr1 og kartet sa jente og jente ble det.. Denne gangen sier kartet også jente, men jeg har guttefølelse.. Vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 20. august 2006 #4 Del Skrevet 20. august 2006 Stemte på meg sist: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurv Skrevet 20. august 2006 #5 Del Skrevet 20. august 2006 hvor finner man sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heihvordetgår Skrevet 20. august 2006 #6 Del Skrevet 20. august 2006 Gå under gutt-jente debatten. Der ligger linken:-) Jeg fikk opp gutt, får se om det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurv Skrevet 20. august 2006 #7 Del Skrevet 20. august 2006 stemte på den første. stod jente nå og, så vi får se om det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go`mamma`n... Skrevet 20. august 2006 #8 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg er 2.gangs, og det stemte på første.Gutt. "Melder" en gutt denne gangen oxo....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vi har 2 gullonga Skrevet 20. august 2006 #9 Del Skrevet 20. august 2006 Første gang sa en gutt på karte, lege som tok ul sa gutt jordmor sa gutt pga fosterlyden. Men en nydelig datter fikk vi. Denne gangen sier det gutt, så blir spenende å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 20. august 2006 #10 Del Skrevet 20. august 2006 stemte med min første svangerskap. det stå at jeg fikk jente og jente ble det, selv om ALLE trudde jeg hadde gutt i magen ( viste ikke hva det var på forhånd). Nå sier de at det er gutt, får vente og se om det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilje Skrevet 20. august 2006 #11 Del Skrevet 20. august 2006 Vet dikker ka....æ har leita over alrt nu....finn d ikk...-E jo litt nyskjærri! Kan dokker hjælp mæ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 20. august 2006 #12 Del Skrevet 20. august 2006 Jepp, jeg kan hjelpe.. Vær så god: http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/kjerringr_d/gammelt_kinesisk_f_dselskart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kara1 Skrevet 20. august 2006 #13 Del Skrevet 20. august 2006 Det stemte pá mine tre fra för og ná sa det gutt,men jordmor pá UL sier at det blir jente sá vi fár se hva det blir. Dere burde ogsá á pröve www.gravid.se og under "et og annet",der har de to tester og begge sa jente hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå