Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det gjør noe å gi to ulike grøter samme dag? Har en sønn på snart seks mnd. som får havregrøt fra nestle til kvelds. har begynnt å gi havregrøt om morningen også, men kanskje jeg da skal gi noe som er lettere å fordøye enn havregrøt...?? feks. hipp sine grøter.. Blir takknemelig for synspunkter. Har gitt grøt i 2 mnd allerede... (begynnte med mais grøt)

Skrevet

Jeg gir Nestle havre-og hvetegrøt til lunsj, og Nestle risgrøt laget på morsmelk til kvelds! Og middag midt i mellom. Ellers pupp. Ungen min er 6 mnd.

Skrevet

gir litt forskjellig vi;)

Greit å variere litt,også med tanke på smak,så de ikke går lei

Skrevet

Varierer smaken med ulik frisk fruktmos!

Skrevet

Så lenge du veit at han tåler begge typane graut går det sjølvsagt fint å gje han ein type til frukost og ein type til kvelds. Eller til same måltid for den del. Trur for øvrig eg til og med har blanda to ulike grauttypar i same skål for å bruke opp ein liten rest.

Då eg innførte graut nr 2 fekk han eit par skeier av den til frukost, og så fekk han den "vanlege" grauten etterpå. Greitt å ikkje buse på med eit fullt måltid første gong ein prøver ny type.

Skrevet

Takk for svar! Da prøver jeg ulike grøter fra i morgen.. Er heldig, for lillegutt gaper til all mat... Noen som har bra forslag til grøt?

Skrevet

Vi varierar mellom risgraut, hirsegraut, fullkornsgraut og speltgraut frå Holle. Alle er utan sukker, og guten vår er like glad i alle saman :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...