Gå til innhold

jenter.. jeg kjøpte bruktvogn i går på finn...ble jeg "lurt" på prisen eller????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg betalte 3.500 kroner..

Kom hjem så virket det liksom ikke så rimelig for en 2004modell vogn likevel...?

Kjipt å angdre på vogn som skal være hyggelig å kjøpe liksom.. Kan noen fortelle meg det var et godt kjøp?

Det var en:

Teutonia Y2K/2 kombivogn

Beskrivelse

Vognen er kjøpt hos Fru Lyng våren 2004. Beige farge. Materialet er lett å holde rent. Vognen er brukt til kun et barn.

Vognen har en softbag som kan benyttes de første 6-8 mnd. Når den er for liten kan barnet likevel ligge godt i vognen, festet i 5-punktsselen i vognen. Ryggen kan trinnløst reguleres fra vinkelrett til vannrett. Når barnet etterhvert ønsker å sitte mer oppreist og følge med, fungerer vognen som en super sportsvogn.

Vognen er relativt lett, og enkel å slå sammen for å ta med i bilen.

Masse tilleggsutstyr følger med:

- softbag med madrass

- liggeforlenger

- regntrekk

- myggnetting

- solparasoll

- stellebag

- sikkerhetspakke (lys og reflekser)

Ny pris for alt dette var ca kr 8000,- i 2004. Har kvittering på alt. Bruksanvisninger følger med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viss det var 8000 kroner for alt det i 2004 og dere fikk det for 3500 tror jeg heller dere har gjort et varp:)

Skrevet

ja men det var jo to år siden..så i dag er jo vogna verdt mindre enn det ny.. ser at andre like vogner blir solgt til 2000 og sånn...

¨

jaja

Skrevet

Det var da sinnsykt dyrt for en ny vogn! :-) Hva koster en ny slik vogn nå da????

I forhold til andre vogner virker det kanskje dyrt for en bruktvogn, men hvis dette var den vognen dere ønsket og det merket er SÅ dyrt nytt så var det vel ikke dumt?

Skrevet

vet ikk ehva akkurat den vogna koster nå..tror ikk eden selges lenger..men så en veldig lik til 3199 på babyverden.. men jeg fikk mykbag i tillegg da..

Skrevet

på den jeg kjøpte brukt for 3500 altså..

så opprinnelig på quinny som koster 3.500 uten mykbag, men teutonia er dyrere enn quinny mener jeg..

Skrevet

Rita Holm importerer teutonia vogner fra tyskland og selger dem gjennom finn. Vi kjøpte ny teutonia mistral med softbag fra henne for 5200. Men du har jo likevel spart noen lapper. Tror det er ca 3500,- 2004 modellene selges for.

Skrevet

Jeg har funnet meg brukt vogn på finn som ble kjøpt i april 2006,,,er som ny med alt utstyr til.

Hun betalte 7600,- totalt for 4 mnd siden og jeg betalte henne 4500,-

Så når jeg sammenlikner med den så syns jeg at din var dyr.

Skrevet

ja da sparte jeg mykbagprisen da... vet du hva den går for, eller?

kanskje jeg skal selge den igjen..? hm..

Skrevet

Handlet samme vogna for 5 år siden i sverige. Med mykbag kom den da på ca 5000.

Men Teutonia er dyre vogner. Har aldri angra på at jeg kjøpte min, og skal bruke den til lillegutt også. Er forresten like fin i dag som da jeg kjøpte den.

Skrevet

Jeg kjøpte en brukt 2004-SIMO til 1500,- kroner, men jeg fikk ikke med noe ekstrautstyr i det hele tatt, og håndtakgummien var fillete, så med alt det ekstrautstyret og at vognen var i fin stand synes jeg ikke du ble lurt, eller betalte for mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...