Gå til innhold

Hormonell ja, det er meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir lei meg og sint for alt og ingenting. Samboer skjønner ikke at det går an å begynne å grine for så lite.... Skal straks begynne på hormoner, og det blir vel ikke akkurat bedre da...I tillegg sliter det på å tenke på barnløsheten hele tiden.....

Håper på en bedre uke for oss alle :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!

Det er ikke godt å ha det sånn. Og sånn har vi det nok dessverre alle fra tid til annen. Så du kan vertfall trøste deg med at du er helt normal :)

Vonde og vanskelige tanker rundt det å være barnløs slår nok også ned som lyn fra tid til annen.Det er kanon slitsomt men du skal vite at du tenker nok ikke noe som vi andre her også tenker og føler. Så du er ikke alene. Mitt beste råd er å snakke med din kjære om alle disse tankene. Også dem som du egentlig føler at du kanskje ikke synes at det er riktig at du har. Evt sett ord på disse tankene her hos oss. Bruk oss hvis du trenger det!

Ønsker deg en god uke

Klem

Skrevet

Hei på deg :o)

Kanskje stoffskifte som spiller deg et puss?? Sånn er jeg også, veldig emosjonell...

Håper du får en bedre uke ja. Kan jo gå begge veier med hormoner. Kanskje de gjør deg gravid vettu :o) Og da blir du strålende glad!!!!

Nærmer seg IKM nå, lykke til :o)

Jeg har bytta fastlege nå, utrolig fornøyd. Endelig blei jeg tatt på alvor og hun kunne endel om stoffskifte. Så nå skal jeg ta prøver annehver måned istedet for 6. hver måned. Blei lettet!!! Endelig noe som går min vei...

Ha en fin uke!!!

Klem

Skrevet

Jeg er relatist da, og prøver å forberede han på at jeg sikkert ikke blir noe bedre når jeg begynner på hormonkurene... Men som sagt, så ken det være at det er akkurat en liten dæsj med hormoner som skal til for at jeg blir gravid denne pp :)

Skrevet

Vi satser på det :o) Tvi, tvi!!!

Skrevet

Heisan!!

Åssen er det med hormonene idag? Har du begyn symptomjakta da?? :o)

Skrevet

mina76:

er nok litt mindre hormonell i dag ja, men så har jeg heller ingen hjemme i dag til å syte til å krangle med for han er på kurs utenbys.

Og ja symptomjakta er på gang allerede..... enda det vel er ca 5 dager til IKM. Men siden jeg ikke klarte å finne EL denne gangen, lurer jeg veldig på om den evt kom fort tidlig.

Venter i spenning på om TR kommer eller ikke til helgen :)

Skrevet

Så bra da :o)

Ca 6 dager for meg. Veldig høy temp idag men vi får se... Tør liksom ikke begynne å tro det skal klaffe. Men vil jo gjerne da. Litt lei all prøving nå... Og nå med full jobb igjen så blir det mer pes... Enklere om sommeren når man har ferie. Etter 3 dager på jobb måtte jeg ty til sofaen igjen. Hater det dumme stoffskiftet. Er så lei av å ikke få gjort alt jeg vil og at alt blir et ork. Håper hun nye legen min får litt mer ordne på det.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...