Leieboer funnet! Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Ny her! Nå har jeg tatt mine siste p-piller på en stund. Har min siste kunstige mens nå og gleder meg til å prøve å bli gravid. Har gått på p-piller (trinordiol) i 7 år. Har dere noen erfaring med hvor lang tid det tar før syklusen kommer i rute igjen? Og hvor lang tid det kan ta å bli gravid?
**Håper** Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Masse lykke til kjære deg. Jeg tok min siste p-pille den 26 juli. Ikke fått mensen enda så jeg håper det har klaffet nå ved første forsøk. Men det vet jeg ikke. Gikk kun på p-pillene i 2 mnd og gikk på Loette28.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Da jeg var prøver første gang hadde jeg gått på ulike merker (reagerte på flere) i 4 år. Syklusene fortsatte som normalt og vi ble gravid på 2. eller 3. forsøk (sluttet på pillen i april, ble gravid i juni/juli). Men sånn som jeg har forstått det, kan det gå opp mot året før man "trenger" å bekymre seg for manglende spire... Ikke at man ikke tenker på det fordetom :o/
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Etter 6 års bruk av triordinol ble jeg gravid på første forsøk...
Solskinnsjenta Skrevet 20. august 2006 #5 Skrevet 20. august 2006 hadde også min siste kunstige mens i begynnelsen av august. gikk på trinordiol ca 8 år, og håper på å bli gravid FORT! vet jo at det er veldig optimistisk, men er vi ikke alle optimister her inne da? jeg tar ingenting for gitt før jeg enten får ikm som forventet eller jeg kan sitte med en positiv test i hånden - sier jeg nå ihvertfall
Leieboer funnet! Skrevet 26. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. august 2006 Takk for alle svar. Er vel bare å ta tiden til hjelp og se hva som skjer. Gleder meg til prøvingen :-)
Fru Barbro von Kobro Skrevet 26. august 2006 #7 Skrevet 26. august 2006 Hei og velkommen her! Eg har brukt trinordiol i ein del år. Første gong eg slutta med dei tok det faktisk eit halvt år før eg fekk mensen igjen, men andre gong kom han etter litt over ein månad. Hadde gått på pilla i fleire år begge gongane. Blei gravid i 2.pp etter den siste peroden med piller. Masse lykke til
Endelig vår tur:-) Skrevet 26. august 2006 #8 Skrevet 26. august 2006 Heisann! De sier det kan ta opp til et år før mensen er helt i rute igjen og man blir gravid. Jeg sluttet på pillen (Yasmin) i slutten av mai, og mensen er enda ikke blitt regelmessig.. Håper den snart kommer i rute, for vi er bare så klare for å bli gravide..
Endelig vår tur:-) Skrevet 26. august 2006 #9 Skrevet 26. august 2006 Glemte å si at jeg da hadde gått på Yasmin i 4 år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå