Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #1 Del Skrevet 20. august 2006 Hei ! Håper noen kan komme med tips til oss. Storesøster heter Eline, og hun har fått en herlig lillebror som allerede er blitt 5 uker. Vi klarer desverre ikke å bestemme oss for navn. Pappan har hele tiden hatt Elias som favoritt hvis det ble en gutt, mens mamma ikke har klart å finne noe favorittnavn. Vi har bladd i navnebøker og vært inne på SSB, men det er ingen navn som føles helt riktige for begge. Begynner å bli ganske desperat nå. Er redd at Elias blir for likt Eline og så er det vel veldig populært for tiden? Hva synes dere, er de for like, og kan dere tipse oss om andre navn som er enkle og fine og kan passe til Eline? På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #2 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg synes Eline og Elias passer godt i lag!=) Kjempefine navn=) Eirik Emil Eskil Nias Erik Mathias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsessaPåErta Skrevet 20. august 2006 #3 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg synes også at Elias passet godt til Eline. Etter det ville jeg kanskje valgt: Mathias Endre Eilef Eilert Edwin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 21. august 2006 #4 Del Skrevet 21. august 2006 Elias er veldig populært for tiden, jeg vet om flere små som heter det. Dessuten synes jeg det var for likt Eline. Hva med Erik Erlend Endre Petter Truls Eilif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #5 Del Skrevet 21. august 2006 Syns det passet bra sammen jeg. Ellers kan jeg tenke meg disse: Emil Oliver Alfred Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. august 2006 #6 Del Skrevet 21. august 2006 jeg syns Elias er kjempe fint sammen med Eline, eller så syns jeg Emil, Oliver eller Sebastian er fint ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 21. august 2006 #7 Del Skrevet 21. august 2006 Veldig fine navn sammen =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 21. august 2006 #8 Del Skrevet 21. august 2006 Eline og Elias passer fint sammen, men de er kanskje litt vel like. Andre forslag: Olav Erlend Ulrik Niklas Mikkel Klaus Eskil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larviksjenta. nr4? Skrevet 21. august 2006 #9 Del Skrevet 21. august 2006 synes det passer veldig fint jeg da.. dattera mi heter også eline,barnet i magen nå skulle hete emil hvis det ble gutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #10 Del Skrevet 27. august 2006 Takk for hjelpen til dere som har svart. Tar gjerne imot flere innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå