Milimi Skrevet 20. august 2006 #1 Del Skrevet 20. august 2006 Hva synes dere om Milo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaColli Skrevet 20. august 2006 #2 Del Skrevet 20. august 2006 ulla mi har det best med milo? hmmm:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #3 Del Skrevet 20. august 2006 Vaskemiddel...? Hadde det ikke vært for at det der vaskemiddelet heter Milo, så ville det vært et kjempefint navn!=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milimi Skrevet 20. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 20. august 2006 jaa.. d va liksom d.. men eg suns d hørres litt søtt ud på ejn liden gutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsessaPåErta Skrevet 20. august 2006 #5 Del Skrevet 20. august 2006 Nei det ville jeg ikke valgt, men Milan derimot synes jeg er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 20. august 2006 #6 Del Skrevet 20. august 2006 Vet om en fra Bosnia som heter det. Syns kanskje det er et navn litt preget av vaskemiddelet med samme navn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 21. august 2006 #7 Del Skrevet 21. august 2006 Milo er jo egentlig et ganske fint navn, men så var det den såpa da... Derimot er det ikke mange år siden jeg forbant Nora med syltetøy og Idun med ketchup, men idag tenker jeg jo ikke på det lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå