Gå til innhold

Må ullbuksene trutne på nytt..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

utan å vere heilt sikker sjølv, så tippar eg det. Lanolinen gjer jo buksene glattare, det er jo feitt. Så eg skulle tru du må gjennom same greia igjen. Har ikkje brukt ullbuksene på år og dag, eg...eg juksar med Kushies og Airflowcovers;)

Godt spørsmål. Det vil jeg gjerne også vite. Jeg vil også gjerne vite hvordan de trutner i utgangspunktet. Jeg er snart ferdig med å strikke bleiebuksene og regner med å måtte gjøre dette en gang før de skal taes i bruk om ikke så lenge.

Ok, dette kan eg svare på. Dei trutnar ved å verte skikkeleg tissevåte eit par gongar, urinen dannar nemleg såpe når han reagerer med lanolinen i ulla, og dette såpestoffet bidreg til å reinse buksa og å trutne henne. Så ein lekkasje eller to må du rekne med før buksa er tett. Ho trutnar vel av reint vatn òg, skulle eg tru (har ikkje testa), men urin er meir effektivt.

Forresten så vaska vi ikkje buksene eller sette dei inn med lanolin før vi tok dei i bruk. Dei er jo "stappfulle" av lanolin om du brukar lanolingarnet frå Nøstebarn. Det kanskje rundt ei veke(?) før dei var tette. Det gjekk fortare å få dei tette igjen etter vasking no (har brukt dei i 3-4 mnd), sikkert fordi dei har blitt tova i bruk, så det er mindre mellomrom mellom trådane.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...