#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Kan du se på meg også?venter ikm den 22...er jeg gravid nå? født 28.04.82 han 10.01.81
minsinskatt Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Jeg fikk opp at du var gravid, og får et vårbarn:) Ser en liten jente:) Lykke til. Fortell gjerne om det stemmer. Husk at jeg er veldig ny i dette, så ta det med en klype salt.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2006 Så spenned da.Vil alt går bra?svangerskapet? Jeg fikk litt blod på dopapiret etter jeg og typen hadde seg er når jeg var på dag 10 etter el.Kan du se hva det var for noe?tenkte mensen kom jeg..men var kun det bitte lille.
minsinskatt Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Hei igjen:) Du kommer til å få et ganske problemfritt svangerskap. Ikke noen større plager iallefall:) Jeg klarer ikke å se hva det kan være, men utifra min egen erfaring er jo det ganske passelig med når egget fester seg, og at det da er en festeblødning:) Men jeg ser ingen ting om dette...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2006 mmm...okey...vet at veldig får kun har denne festeblødningen. Kan du se hvor mange barn jeg kommer til og få?kjønn?kommer jeg og samboer ha et lang varig forhold?
minsinskatt Skrevet 20. august 2006 #7 Skrevet 20. august 2006 Jeg ser 2 barn til etter denne. Kjønn er jeg dessverre ikke sikker på. Ja, dere kommer til å ha et langvarig forhold. jeg ser mye kjærlighet mellom dere. Ser også en del uenighet og småkrangling, men ikke verre enn at dere kommer dere gjennom det:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2006 okey.Tusen takk.Stemmer at vi har del uenighet og småkrangling. Mitt siste spm er hvordan det går med min eks.Han giftet seg i går, han født 10.01.81 og hans kone er født i 1983,vet ikke noe mer dato på henne.
minsinskatt Skrevet 20. august 2006 #12 Skrevet 20. august 2006 Hei igjen:) Det går veldig bra med han. Han er lykkelig, akkurat nå iallefall. Ikke tenk så mye på han. Jeg ser du bekymrer deg over alle tankene du har hatt i det siste, men det er kun fordi han har giftet seg..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. august 2006 Forfatter #13 Skrevet 20. august 2006 du har rett i at jeg har tenkt mye på han..har gjordt det siden jeg fikk høre at han skulle gifte seg for 14 dager siden.Håper det går bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå