Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #26 Del Skrevet 22. august 2006 La meg legge det fram slik: Om du fikk beskjed av legen om å slutte å røyke fordi risikoen for at du fikk kols (lungesykdom som er dødelig)nå var veldig stor, hadde du slutta da? ja men uansett hva du sier moddik så ØKER risikoen for krybbedød og forsterdød å jeg kan ikke forstå at noen firvillig tar sjangsen på det, her virker det som om at det er helt ok å ta seg en røyk bare fordi man er så innmari avhengig! Er ingen som mener å henge ut noen her, men er hellr ingen som tvinegr dere til å røyke heller.. Når fler millioner mennesker på denne jord har klart å slutte tilogmed menn som ikker er gravide. Må jo dere gravide klare det for barnas skyld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #27 Del Skrevet 22. august 2006 Jada det er bare vi som røyker som får syke barn! Vi er forferdelige/egoistiske mennesker! Kutt ut! Skrem vettet av noen andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #28 Del Skrevet 22. august 2006 Hei Til fredag har jeg vært røykfri i 3 uker, er i uke 8 i graviditet. For meg var det lett, da jeg ble plutselig så kvalm 24 timer i døgnet, og ennå litt kvalm. Føler jeg vil ha en røyk etter mat, men tanken, lukta å synet av andre som røyker, gjør at det vrenger seg i magen. Bra nå, håper det fortsetter etter fødselen, da jeg har prøvd å slutte før graviditet, med dålig resulat. Lykke til dere som plages! Ta en røyk om du har forferdelig lyst! Verre for barnet om du går å tenker på at du vil ha, og blir stressa og sint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #29 Del Skrevet 22. august 2006 Mener du oppriktig at det værre for barnet at mor et stresset og sint enn at hun inhalerer røyk som gjør at barnet får kramper og mindre oksygen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå