Gå til innhold

Gravid og fotball?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg hadde og lovd meg for et fotballlag denne sesongen, men jeg trekte meg med unskuldningen om at jeg ikke hadde tid... Vil nok ikke tørre å gi 100% å da ser jeg ikke helt hva jeg kan gi til et fotballag som forventer 110% av meg... og etterhvert som magen vokser så passer jeg nok neppe utpå en 11 bane på et damelag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare så utrolig lyst å begynne, men det er jo ganske rå taklinger å slikt da, så jeg må vel bare bite i det sure eple og vente et år til! Bare så synd de regner med meg, kjipt å hele tiden måtte komme med unnskyldninger på ting!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er kjipt å måtte komme med unskuldninger, men de skal nok bare være glad jeg ikke er med, hadde nok ikke være all verden med ei pyse i forsvar;) ville nok ikke gått 100% inn i taklingene når babyen var fremst;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spilte selv nå i 3 div.ganske tøft. brakk beinet i april,i en takling.. det kan gå hardt for seg.er med litt på trening nå,men kunn for morro skyld. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er så lurt. har vert inne på mammanett.no og lest om graviditet og arbeidslivet.

det er ikke bra og få støt i magen og der er fort og få ballen i magen . og tror heller ikke det er så bra om du sjulle ramle og slå deg kraftig i magen. det sto også at arbeid med mye risting er heller ikke så sundt. og tror ikke det er så sundt og løpe så mye fram og tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...