Gå til innhold

Hei! Jeg har nylig testet positivt og lurer litt ang terminen min. Noen som kan hjelpe meg?


Mams til Ronja har fått Aurora

Anbefalte innlegg

Jeg testet positivt på ons.. 3 helt tydelig klare positive tester. En svak quick response og 2 helt tydelige + tegn på cb. Trooor jeg skulle hatt mensen på tors... Men nå kommer spørsmålet mitt.

4 juli hadde jeg en helt vanlig mens med magesmerter og til dels kraftige blødninger.

20 juli fikk jeg mens IGJEN men helt uten magesmerter og ikke så kraftig blødning som ellers. Hadde da sex 3 og 4 dager før jeg fikk "mens" da.

Hva ville dere gått utifra her? Skal jeg regne ut termin fra 4 eller 20 juli? Også cb`n hadde vel vært svak hvis jeg testet dagen før jeg skulle ha mens? Ønsker jo at jeg er litt lenger på vei, enn det jeg først tenkte. He he...

 

*Håper på baby 13 apr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg ble anbefalt en fin kalkulator på babyverden.no, og sjekket i sted, den listet opp alt om datoer. Veldig fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive at jeg vanligvis har 28 dagers syklus, men denne gangen var det 16 dager. Hmmmm... Var det en festeblødning tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

festeblødning er svært sjeldent men noen har det, prøv å regn utifra den andre mensen og sett 1 dag i den inni kalkulatoren på babyverden.no:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...