Maja☆ Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Ser at du kjøpte vogn i sverige. Fikk du den med deg samme dag eller måtte de bestille den opp slik at den må hentes noen uker senere??? og eventulet hvor lenge måtte du vente...
rødhette* Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Hun skrev i innlegget sitt at den var bestilt på forhånd, slik jeg forstod.. Så hvis du vurdere å gjøre det samme, ville jeg tatt kontakt med butikken på forhånd for å hørt om de har inne den aktuelle modellen, evt. fått de til å bestille den og ta kontakt når de har fått den.
*Lucia* Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Hei! Jeg sendte en mail på forkant fordi jeg ville forsikre meg om at de hadde svart som var fargen jeg ville ha. Fikk da med vogna ferdig satt sammen hjem! du kan sende mail på babyproffsen.no (velg den butikken du skal til) Lykke til!
*Lucia* Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 De hadde vogna på lager så jeg henta den med en gang!
Maja☆ Skrevet 20. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2006 Det skal jeg gjøre, takk for svaret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå