lillebollemor74 Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Synes denne sommeren har vært helt uutholdelig. Har så mye vann i kroppen at det kan fylle et svømmebasseng. Skulle jeg bli gravid en gang til, vil jeg prøve å sikte meg inn på en hvilken som helst annen årstid...Jubler for meg selv for dager med temp under tjue og regn...
ballong Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Ja det er den første gamgen og muligens siste jeg er enig i dette:) Uff blir jo helt utslitt av varmen:)
Janne og Jakob Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Heisann, må nok si jeg har vært rimelig heldig som gravid jeg da, bor i tromsø å kan ikke akkurat si jeg lider av heteslag....men må faktisk innrømme at det kunne ha vært godt med litt mer varme da. Har jo hatt noen fine dager, å skal innrømme at jeg ikke ville hatt den varmen som dere har hatt. Vet i grunnen ikke hvilken årstid som er best å være gravid, kanskje man skulle hatt en tråd på det?! hihi...tror jeg velger sommern i nord, for høygravid på vinter hær...niks, blir for mye påkledning.
Edelweis Skrevet 20. august 2006 #5 Skrevet 20. august 2006 så deili at jeg ikke er alene! =) jg priser gud vær dag det er regn eller i allefall overskyet=) denne sommeren har vært uutholdelig! jeg gleder meg til høst å kulde... varme gensere, rim på ruta, kakao i koppen å en liten jente i vogga=) det blir noe det=)
Gjest Skrevet 20. august 2006 #6 Skrevet 20. august 2006 Akkurat det samme som jeg har sagt:) HVIS det blir noen neste gang blir det ingen sommer/høstbaby..
lykkeligmed3 Skrevet 20. august 2006 #7 Skrevet 20. august 2006 Sommeren har vært helt fantastisk på sørvestlandet i år, men jeg må si at jeg er glad for de årstidene vi har her i Norge. Savner å krype under ullpleddet mitt med kakaoen i hånda, talgelys på bordet å se på en film mens høststormene raser der ute i mørket ...............
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 20. august 2006 #8 Skrevet 20. august 2006 Med på denne!!! Jeg er en av de heldige som ikke samler vann, men deriomot tydligvis får alt ut! Dusjer minst to ganger om dagen, er dyvåt hele tiden. Har ødelagt/svettet i stykker nesten alle t-skjortene mine! Bare vi ikke får noe "Indian Summer" i september - da vil jeg ruge i fred, men en god kopp te og ullteppet mitt!!!
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 20. august 2006 #9 Skrevet 20. august 2006 Enig!!! Er egentlig ikke spesielt glad i vinteren, men nå må jeg si at jeg hadde kunnet tenkt meg og fryse litt! Blir jo helt utslitt av denne varmen... Dårlig planlegging med september-baby ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå