Gå til innhold

Lengter etter høst og kulde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes denne sommeren har vært helt uutholdelig. Har så mye vann i kroppen at det kan fylle et svømmebasseng. Skulle jeg bli gravid en gang til, vil jeg prøve å sikte meg inn på en hvilken som helst annen årstid...Jubler for meg selv for dager med temp under tjue og regn...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er den første gamgen og muligens siste jeg er enig i dette:) Uff blir jo helt utslitt av varmen:)

Skrevet

Heisann, må nok si jeg har vært rimelig heldig som gravid jeg da, bor i tromsø å kan ikke akkurat si jeg lider av heteslag....men må faktisk innrømme at det kunne ha vært godt med litt mer varme da. Har jo hatt noen fine dager, å skal innrømme at jeg ikke ville hatt den varmen som dere har hatt. Vet i grunnen ikke hvilken årstid som er best å være gravid, kanskje man skulle hatt en tråd på det?! hihi...tror jeg velger sommern i nord, for høygravid på vinter hær...niks, blir for mye påkledning.

Skrevet

så deili at jeg ikke er alene! =) jg priser gud vær dag det er regn eller i allefall overskyet=) denne sommeren har vært uutholdelig! jeg gleder meg til høst å kulde... varme gensere, rim på ruta, kakao i koppen å en liten jente i vogga=) det blir noe det=)

Skrevet

Akkurat det samme som jeg har sagt:) HVIS det blir noen neste gang blir det ingen sommer/høstbaby..

Skrevet

Sommeren har vært helt fantastisk på sørvestlandet i år, men jeg må si at jeg er glad for de årstidene vi har her i Norge. Savner å krype under ullpleddet mitt med kakaoen i hånda, talgelys på bordet å se på en film mens høststormene raser der ute i mørket ...............

Skrevet

Med på denne!!! Jeg er en av de heldige som ikke samler vann, men deriomot tydligvis får alt ut! Dusjer minst to ganger om dagen, er dyvåt hele tiden. Har ødelagt/svettet i stykker nesten alle t-skjortene mine!

Bare vi ikke får noe "Indian Summer" i september - da vil jeg ruge i fred, men en god kopp te og ullteppet mitt!!!

Skrevet

Enig!!!

Er egentlig ikke spesielt glad i vinteren, men nå må jeg si at jeg hadde kunnet tenkt meg og fryse litt! Blir jo helt utslitt av denne varmen... Dårlig planlegging med september-baby ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...