Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 20. august 2006 #1 Del Skrevet 20. august 2006 Hei, hei Jeg ser flere skriver at dere er i 6+0 eller 5+3, eller slikt - hvordan måler dere og hva måler dere fra? Siste el, ikm eller siste mens eller hvordan?? Sorry, stadig nye begrep å forholde seg til, så jeg må bare spørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 20. august 2006 #2 Del Skrevet 20. august 2006 gå inn på babyverden.no der er en fin terminkalkulator som gir deg din uke tror alle måler fra første dag i sist mens 6+0 betyr at de er i første dagen i uke 7 og har 6 fulgåtte uker bak seg 5+3 blir da 5 fulgåtte uker og er 3 dager inn i uke 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. august 2006 #3 Del Skrevet 20. august 2006 Teller fra første dag i siste mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 20. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 20. august 2006 Så på terminkalkulatoren i går at det blir 24.04 for oss. Første dag i stste mens 15.07, ikm 12/13.08. For meg da som bare er en ukes tid over ikm, har jeg da egentlig 5 uker, jeg da, eller misforstod jeg deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørland-snuppa Skrevet 20. august 2006 #5 Del Skrevet 20. august 2006 aha.. dette er noe jeg også har lurt litt på. greit og få vite det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 20. august 2006 #6 Del Skrevet 20. august 2006 tenkte jeg skulle legge inn i babyverden terminkalkulatoren å gi deg et sikkert svar, men det var feil på sidene så då gikk ikke det. husker du hva som kom opp der på hvilken uke du var i??? Om jeg ikke regner helt feil så var d ca 4+5 Det betyr at du er i uke 5 Du har 4 fullgåtte uker og er i din 5 dag i uke 5:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veldigspent:) Skrevet 20. august 2006 #7 Del Skrevet 20. august 2006 er det sånn at når man logger seg inn så får en vite på dataen gjennom BIM hvor langt en er på vei?... syns det var noen som sa det men her vises det ingenting... har jo tastet inn terminen min men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 20. august 2006 #8 Del Skrevet 20. august 2006 ja du skal få opp den uken du er i nå... har du lagt inn termin og endret status til "er gravid"?? Har hørt om andre som og ikke fikk dette opp og de fikk hjelp av å sende en mail til BIM... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 20. august 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 20. august 2006 Der fikk jeg også babyverden til å virke - for meg med 29-dagers syklus sier kalkulatoren at jeg er 5 uker på vei. Ikke så langt, men alt har jo en start ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 20. august 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 20. august 2006 Hehe, la inn dato og endret status på siden min her også og fikk opp: "I dag er det søndag 20. august. Du går nå i 6. svangerskapsuke og har 247 dager (35 uker) til termin tirsdag 24. april 2007" Veldig kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veldigspent:) Skrevet 20. august 2006 #11 Del Skrevet 20. august 2006 har gjort alt det der men kommer ingenting... får sende dem en mail da... takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå