Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 .. men fremdeles ingen rier. Noen som har opplevd det samme?
Gjest Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 har ikke det, men er vel slik at man vneter maks tre døgn så settes d i gang! så snart er du mamma:-) lykke til!!
Karoline's*mamma Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Ja, det skjedde forrige gang. Måtte bli satt igang. Har du ikkje fått beskjed om å komme inn på kontroll eller for å bli satt igang? Eg blei satt igang morningen litt over 1 døgn etter. Hadde ein veldig fin fødselsopplevelse, og håpar den blir like fin denne gangen. Lykke til, er ikkje lege til du får treffe babyen din no!!
stratos Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 jepp, med min første gikk fostervannet men ingenting mere skjedde så fødselen ble igangsatt etter to døgn. Lykke til:)
Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 20. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2006 Takk for svar alle sammen! Jeg var på kontroll i går og i dag, skal tilbake i morgen og håper det skjer noe da.. Gleder meg masse til lille bebisen vår er her:)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #6 Skrevet 20. august 2006 Yes... hos meg tok det 100 timer fra vannet gikk til lillebror ble født - selve fødselen gikk på 3 timer, men det tok så lang tid å få den i gang. De ville vente 72 timer fra vannavgang til kur, også måtte jeg ha tre hormonkurer også. Hadde det tatt 6 timer mer hadde det blitt keisesnitt... igjen... Dette pga infeksjonsfaren når det tar så lang tid fra vannet går (du er jo da åpen opp og gjennom hinna). Jeg fikk feber under fødselen og lillebror hadde tegn til infeksjon etter fødselen og måtte få antibiotika og penicilin... Ikke for å skremme, det er noe de gjør for sikkerhetsskyld - men du bør ta det opp med legen på kontroll i morgen slik at du vet hva som skjer og hvorfor etc... og be de sette igang så snart som mulig. Som sagt måtte jeg ha tre kurer før noe begynte å skje... Jeg ble jo så overrasket da jeg fikk feber og antibiotika etc....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå