Gå til innhold

Amme offentlig i andre land??? (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Kreta i slutten av september, og kom plutselig til å tenke på dette..

Bør man være varsom med å amme offentlig der (tenker på på kafeer/ spisesteder, kjøpesentre o.l.)? Noen som vet?

Skal til Platanias. Lite lyst å dra på meg lokalbefolkningens vrede :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lureste du gjoer er aa ta med en lett sjal som du kan drapere over dere naar dere ammer, da bryr ingen seg. Saa lenge man viser hensyn blir det ikke problemer. De kan synes det er rart, men da er man jo "utelenning" da :)

Skrevet

Hehe.. får snakke svensk:)

Sjal... hmmm.. får finne på noe lurt... Takk.

Skrevet

Hvordan er det i Tyskland, da? Kan man amme offentlig der? Vi skal dit i september.

Skrevet

Helt greit her, har tilogmed ammet paa bussen igjennom det tyrkiske kvarteret. Pleide aa dekke meg til litt da, trenger liksom ikke blotte seg fullstendig. Men tyskerne soler seg topploes uannsett, saa det er ikke store greia.

Skrevet

Hva med Frankrike og Spania da? Samme som Kreta?

Skrevet

Frankrike var ikke noe problem. I spania er det igjen lurt med sjalet. Foroevrig er de stort sett saa fascinert av blonde babyer at det er lite problem.

Skrevet

Hei!

Var i Spania i sommer, og det var null problem å amme offentlig. Satt ikke akkurat og vifta med puppen, satte meg f.eks på en stol inn mot veggen på kafeer, satte meg bak en stolpe på kjøpesenter etc. Men dette gjør jeg jo her hjemme også, så det ble ikke den store forskjellen.

Fikk inntrykk av at selv om jeg ikke så mange andre ammende mødre rundt omkring, så er det så vant med lite klær og blottede pupper uansett, at ingen reagerte. De fleste spanjoler solte seg f.eks toppløse.. Sånn er det å bo i varmt klima!! ;-)

God ferie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...