Gå til innhold

Til dere som har prøvd i over 7 pp!!!!

Anbefalte innlegg

Hei hei jenter,

Dette er et spørsmål til alle dere som har prøvd i over 7 pp:

Har dere fått påvist av lege at det kan være vanskeligere å bli gravide av en eller annen grunn???

Dårlig sæd kvalitet, tette eggledere eller noe annet?

Grunnen til at jeg lurer på dette er at jeg har prøvd siden februar og vil gjerne vite om det er helt normalt at det tar sånn tid, eller om det da vanligvis skyldes noe???

Fortsetter under...

Heisann! Vi har prøvd siden november....og har ikke vært til lege ennå. Det sies at det er helt normalt å bruke litt tid....jeg vet ikke hvorfor- men for noen klaffer det med en gang, mens andre bruker tid.......Skulle ønske det ikke var sånn, og jeg er også i blant bekymra for at det skal være noe galt--men for de aller fleste klaffer det innen ett år. Jeg og mannen min kommer til å gå til lege dersom det ikke har klaffet innen det.......Lykke til videre:)

Hei du!:)

Jeg skreiv et innlegg her i gårkveld, med samme tema som du, bare at jeg var mye mer negativ... Du kan se etter innlegget med overskrift "Mista håpet"

Jeg fikk vertfall mange veldig oppmuntrende svar (+et dårlig, men pytt!), og er allerede ved bedre mot!!

Vår tur kommer, jenny77!:)

Klem

Hei Liv Anne,

Jeg leste innlegget ditt, og jeg skønner deg så utrolig godt. Det er akkurat som å lese mine egne tanker...

Som du sikkert har skjønt så kom mensen på fredag:(

Det er akkurat som om det er helt uvirkelig at det noen gang skal skje meg. Begynner å bli så utålmodig!!!

Jeg har time hos lege denne uken, (ikke p.g.a dette) men da skal jeg nevne for han at vi har prøvd siden februar.....

Men det er iallefall godt å vite at vi ikke er alene:)

Tenk så gøy om vi hadde blitt gravide samtidig da Liv Anne!!!!:)

Uff ja, så at du hadde fått mensen, jeg som kryssa fingrene for deg og alt!

Jeg trur vi tenker veldig likt, og det er veldig godt å vite at vi er flere.

Lurt å nevne det for legen, jeg har også gjort det, og hun sa jeg bare måtte komme tilbake etter ferien så kunne vi diskutere hva jeg ville gjøre i forhold til dette framover. Det er også litt beroligende.

Vi satser på å slå følge til 1. trimester i løpet av høsten da vettu!!:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...