Gå til innhold

Vogngal...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære ristet på hodet da jeg kom hjem med min tredje (!) Silver Cross vogn... Fikk den billig da... Har bare så altfor mange vogner fra før av. Noen andre som har dilla på vogner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt, men tror ikke jeg er så ille. Men 5 vogner på en 2,5 åring er jo litt det også....Selv om bagvogna var brukt, og to av de andre er solgt videre.

Skrevet

melder meg på..henta meg buzz i helga...Og det er nr ???? i rekken...

Skrevet

Ja jeg har dilla på vogner;-) Men har ikke råd til å dyrke pasjonen min som jeg vil da... Simpelthen eeeeeelsker gamle, flotte vogner som Silver Cross og Inglesina... Andre veteranvogner fra 80 tallet og eldre er jeg også helt forelsket i. Har bestemt meg for at mitt neste barn SKAL trilles i en av de overnevnte vogner!!

Skrevet

....sjekk forresten ut www.englebarnet.dk ......*sukk*

;-)

Skrevet

Hm, ja jeg tror jeg er litt vogngal... Har nettopp kjøpt min andre vogn og bebis er ikke 6 mnd engang...

Dessuten har svigermor en "paradevogn", som hun kaller den, som vi får låne når vi vil. Mannen min hadde den da han var liten, og da ble den kjøpt brukt. Ligner veldig på de bildene på englebarnet.dk. Den er mørkeblå og hvit med digre hjul. Den har et britisk flagg ved merket, husker ikke hva det står. Utrolig fin, men ekstremt upraktisk... Ihvertfall i Oslo sentrum! :)

Skrevet

ja eg og har vogn dilla... på snart 5 år har eg hatt ca 26 vogner... kom ut av tellinga ca ved 15 engang...

har hatt det meste, teutonia, simo, quinny, mutsy, abc design. carena,oth...

Neste eg kunne tenkt meg å prøvd er en Emmaljunga..

Skrevet

Mannen min påstår det i alle fall, knis. Fikk låne ei simo bag-vogn da junior blei født, kjøpte så ei vogn jeg ikke husker navnet på brukt. Ei city-trille og ei carena x-line. Nå sitter jeg å venter på site vogn i rekka, ei søskenvogn, så foreløpig tall er strax 5.................

Skrevet

Hehe... 29 vogner på 1 år og 7 mnd (!) ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...