Gummianda:) Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Jeg har bestilt en comfort, men etter å ha lest her inne er jeg litt i tvil om jeg skal slette bestillingen min... Jeg synes både comfort og mistral ser ut som flotte vogner, men det viktigste er jo at lille tulla mi har det godt oppi den da.. Om comforten har jeg fått med meg at den ikke er så lun og god på vinteren...og DET er jo kjempeviktig! Og om mistralen har jeg hørt at barna ikke sitter så godt i den...også kjempeviktig! Lillemor er bare tre mnd gammel, hvilken vogn anbefaler dere meg? Har bagvogn en liten stund fremover da:)
Gjest Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Gutten min har ihvertfall hatt det kjempefint i Mistralen sin. Skjønner ikke helt hvorfor barna ikke sitter godt i den ??? Den er ihvertfall lun og god - og om ryggen ikke er helt i liggestilling, kan kalesjen dras langt frem for å dekke mot vær og vind.
Isotta Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Hadde helt klart gått for Teutoniavognen, den er av en helt annen kvalitet + lettere og smalere. Men jeg ville vel ha valgt Spirit S3 hvis du liker tre-hjuling. Det eneste positive med Comforten er utseendet - knalltøff vogn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå