Gå til innhold

Endelig i trondheim...

Anbefalte innlegg

heizannn..

I dag er vi endelig kommet til trondheim etter mye venting, vi skal ha uttak på tirsdag men vi ville ha noen dager her oppe for å slappe av litt.

Så nå bor vi på hotell, det er godt med litt ekstra kos når en skal ut på noe sånt, er det fler som er her nå eller??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5999319-endelig-i-trondheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Velkommen til Trondheim! Jeg er her nå, men det er fordi jeg bor her! Sikkert greit å komme noen dager før uttak.Dere får nok noen spennende dager her... :-)

I dag hadde jeg innsetting av ett egg. Fire på frys. Er så glad jeg endelig er ruger!!

Lykke til med uttak og innsetting. Du må oppdatere oss her...

Hei..

Takk for svaret:-)

Trondheim er en kjemmmpe koselig by, jeg var her førstes for 2 år siden, jeg trives så godt her..

du bor her ja, koselig det kan jeg tenke meg..Håper alt går bra med deg fremover da, var det vondt med uttak å sette inn igjen?? Jeg tilhører medicus jeg, orket ikke å vente på det off...

¨¨

lykke til videre..

Å, går dere også til Medicus?! Så gøy, det gjør vi også!!

De er så utrolig greie og koselige der. Dere kommer til å få det bra!

Uttaket var bittelitt vondt, men fikk en del beroligende på forhånd, så det var ikke ille. Innsettingen var ikke noe vondt, bare litt ubehaglig, som en vanlig g.u.

Kos dere i morgen og slapp av. Innsettingen på tirsdag er ingeting å grue seg til. Dere blir godt ivaretatt!

Titt..

jeg har hørt det at de er flinke på medicus, så jeg stoler på dere.. hihi.

Nå har vi vært ute å gått en tur for å se om vi fanr stedet,det var jo lett å finne da..har dere noen barn fra før da? jeg har ingen men samboeren min har to fra før, så etterhan steriliserte seg for ca 10 år siden har han for dårlig kvalitet etter opperasjonen i fjor..Den var ikke vellykket så derfor må vi prøve icsi..

Jeg gleder meg sånn...

klem

Annonse

det går nok med hjelp skal du se, flinke bortpå der vettu..

Så vi får håpe magen våres vokser seg stooor utover mot vinteren..om 4 minutter skal jeg sette eggløsningssprøyta, huff gruer meg litt til det, men det går vell bra? hihi..

krysser fingrene for deg...

klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...