BBMogbolla Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 Da har jeg blitt mamma.. Bebin ble tatt med keisernitt mandag 14 august 08:49 og veide 3280 og var 50cm lang. For et sjokk.. og en fantastisk opplevelse på en gang. Skulle bare si at alt har gått bra, og at vi nå er tre. Alle kaller han lille mann.. av en eller annen merkelig grunn.. Men det er vel det han er? :=) Håper dere som venter snart blir mamma dere også. Pass på puppene deres på barsel sier bare jeg... De kan røske noe forferdelig i dem.... Lykke til alle sammen og takk for all støtte og svar på rare spørsmål og tanker underveis
Gjest Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 gratulerer så mye!!!! skal passe puppa jeg ja,hehe...
Gjest Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Gratulerer så mye med gutten og lykke til videre :0) Du har helt rett i det med røskinga i puppene på føden.De er til tider helt utrolige..Lærte etter første barn.Nå passer jeg på puppene som de skulle vært av gull på føden :0)
ballong Skrevet 20. august 2006 #5 Skrevet 20. august 2006 Gratulerer! Morsomt at du sa det der med brystene:) Da jeg fødte sist gang skulle barnepleieren vise meg håndmelking...og ...det var nesten så jeg lo meg ihjel etterpå ........melkeku ja du og du..la oss si det sånn at det var ikke særlig effektivt holdt jo på å slite av meg brystene..:
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 20. august 2006 #6 Skrevet 20. august 2006 Gratulerer en masse med lille mannen ute av magen :-) Kjenner meg også igjen i puppehalingen fra barsel. Puppene mine fikk helt prestasjonsangst de :-) Skal også passe bedre på denne gangen ja.
C-millan ) Skrevet 20. august 2006 #7 Skrevet 20. august 2006 Gratulerer med lille-mannen:-) Håper alt er bra med dere alle 3... Stoor klem:-)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 20. august 2006 #9 Skrevet 20. august 2006 Gratulerer så mye :-)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 21. august 2006 #11 Skrevet 21. august 2006 Gratulerer som nybakt mamma til lillemann )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå