Gjest Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 I morgen skal vi på ultralyd igjen for å se om lillegutt har vokst. Han har gått fra å være mye større enn normale til 15%mindre enn normalen på 3uker og i morgen skal vi sjekke på nytt. Håper alt er bra og at han er stor og fin. I tillegg er jeg redd fordi jeg plutselig har gått ned i vekt og at jeg ikke klarer å spise mer enn en brødskive av gangen eller litt mat. Det er akkurat som om maten stopper opp i brystet og det sakte men sikkert presser seg opp igjen. Gulper det opp. En annen ting er at jeg plutselig får kvalmebølger over meg som varer en liten stund og oftere hodepine. Håper ikke dette henger sammen med veksten til prinsen vår. Er 29+2. Noen flere?
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 LYKKE TIL DA!!! Håper alt er bra, krysser fingrene for dere i morgen:-) Skriv inn hvordan det går da! Kjenner meg litt igjen i det med å spise små måltider, men det varierer litt og var værre i forrige svangerskap...Kvalme og hodepine innimellom er ikke ukjent det heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå