guttemamsen80 Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 jeg er gravid med nummer 3...ser du hvilket kjønn det blir....har termin 30 april/ 1 mai. For moro skyld dersom du har tid, lurer jeg på om du ser hvilket kjønn det er på de to barna jeg har fra før? Jeg er født 060780 på forhånd tusen takk:-)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 tror du har ei lita jente i magen og at du har det også på de andre to barna dine.Stemmer det?
guttemamsen80 Skrevet 20. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2006 så rask du var:-) Jeg vet ikke hva jeg har i magen, men jeg har to gutter fra før.....hadde selvfølgelig vært kjempe knall om nummer 3 ble en jente:-) Ser du hvor mange barn jeg får? Takk for at du tok deg tid til meg, er så spennende å se hva som stemmer:-)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 får opp at dette er den siste.Men får også opp at det kanskje blir en atpåklatt.
guttemamsen80 Skrevet 20. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2006 takk takk.....hehe jeg ønsker meg veldig en attpåklatt, men mannen min sier 3 er nok, så får vi se om jeg greier å overtale han om en del år:-) ha en fin kveld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå