Gjest Skrevet 20. august 2006 #1 Skrevet 20. august 2006 ... Og her er jeg helst ikke ute etter refs :-) Føler meg bare litt "teit" og trenger å høre andre gravide røykere hva de tenker på :-) Ja, jeg vet det er forferdelig- men jeg lurer faktisk på om jeg kommer til å slutte i det hele tatt! Har vært veeeldig opp og ned... Var røykfri en periode, begynte igjen, røykte en røyk i uken, annenhver dag, 3-4 til dagen, opptill 10 til dagen og så ned igjen til kanskje 6-7. Så kan vel si jeg røyker som vanlig/ normalt nå... Velger å "vise" meg istedenfor å gjemme meg bak Anonym-knappen her, og håper ikke dere ANTI-RØYKERE "gir meg bank" her :-) *hihi* Klem til alle fra
Gjest Skrevet 20. august 2006 #2 Skrevet 20. august 2006 Jeg sluttet 29 mars,men har fremdeles lyst på røyk!! vet ikke om jeg skal begynne etter fødselen,men vet værtfall att til jul skal jeg ha meg en!!!
Brillemamma Skrevet 20. august 2006 #3 Skrevet 20. august 2006 Ja, i drømmene mine så røyker jeg hele tiden! Hehe. Men jeg slutta å røyke på dagen da testen viste positivt. Så har vært røykfri i snart 9 mnd nå! Stolt ja! Det går utrolig mye på psyken det med å slutte å røyke. ALLE kan klare å slutte å røyke. Men jeg dømmer ikke de som ikke klarer det.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2006 #4 Skrevet 20. august 2006 Jeg røyker ennå og gjemmer meg heller ikke er i uke 38 nå, det 3 svangerskapet jeg røyker i.
MorraTeFreja Skrevet 20. august 2006 #5 Skrevet 20. august 2006 Jepp, jeg røyker også, skammer meg, men klarer ikke slutte......er en svak sjel og vet det.
-MtG- Skrevet 20. august 2006 #6 Skrevet 20. august 2006 En svak sjel til her. Har også vært av og på. Nå er jeg på Men røyker ca. 5 om dagen mot 25 før svangerskapet, så jeg prøver å beherske meg litt.
Suprise! Skrevet 21. august 2006 #7 Skrevet 21. august 2006 Hei! Har egentlig vært ganske flink syns jeg:) "sluttet" helt en uke etter positiv test. De siste 3 ukene nå har trangen vært her og jeg har tatt tilsammen 4-5 røyk tror jeg.Egentlig tåpelig.Har kjedet meg så fælt.Det er vel da huet har fått tid til å "tenke" på røyken igjen. Menmen syns dere er flinke jeg jenter!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 21. august 2006 #8 Skrevet 21. august 2006 Brukte 5 dager etter positiv test til å slutte å røyke... Men hvis man skammer seg og er full i dårlig samvittighet så klarer man gjerne ikke å slutte. Klapp dere selv heller på ryggen når dere har klart å kutte ned på antall røyk, gjør det om til en positiv spiral istedenfor å skamme seg og rise seg selv... Så blir det færre og færre røyk, flere og flere klapp på ryggen og vips var røyken borte ;P Jada, vet jeg forenkler det hele, men jeg gjorde det slik,- brukte 5 dager på å gå fra 40 røyk til ingen... Hadde røykt i 20 år og aldri prøvd å slutte før... Ble overrasket over at jeg klarte det, for det hadde jeg faktisk ikke trodd. Ser meg selv fortsatt som en røyker selv om jeg ikke har smakt et trekk på 8 mnd... Måtte bare meddele at samboeren min omsider har klart å slutte også. Tre uker nå. Jeg er super-stolt av ham Stå på og lykke til med slutting, og i tillegg grattis til dere som har klart å kutte veldig ned. Røyking er en tøff vane å bryte og ingen fortjener pepper. Heller sukker
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #9 Skrevet 21. august 2006 Hoff ja,jeg røyker også,er i uke 37 nå.har vært litt opp og ned med denne røykingen i svangerskapet.Angrer som faen på at jeg har røyka da,har vært på UL å da fant di ut at morkaka fungerer ikke som den skal,så fødselen blir satt igang muligens idag.vet ikke om det har med at jeg har røyka da,hadde morkakesvikt med nr 2 også,men da røyka jeg ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå