Gå til innhold

noen med sene symptomer??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er 6+5 og de eneste symptomene jeg har hatt er at jeg er veldig trørr,HELE tiden, veldig oppblåst mage (har gitt seg nå) og noen dager skikkelig menssmerter..Men ellers ingen andre symptomer som gir tegn på at det vokser en liten spire inni her..:-) Men de kommer vel.Er jo litt individuelt når symptomene kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i 7. uke, men kjenner ikke at noe "foregår" og der føles litt rart........ Det eneste er at jeg er litt trøtt, men kan hende det er fordi ferien min er over og jeg har begynt å jobbe igjen. Jeg må innrømme at jeg hver morgen kjenner godt etter om noe nytt har skjedd med kroppen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om jeg kan kalle d sene symptomer, heller lite symptomer... Er ikke særlig trøtt, bare bitte litt kvalm nå og da...

men har svææææært ømme pupper da, husker ikke når de kom... tror alt kom ca da jeg testet positivt rundt uke 5

 

Men har mye mindre symptomer enn jeg hadde forventet;) Ventet spy og tretthets h****, men d har jeg ikke opplevt ennda:) og glad for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare visst at jeg er gravid i noen dager, så jeg har egentlig ikke rukket å legge merke til så mye.

Fin form, men ømme pupper som dere nevner høres kjent ut :) Ellers veldig tørst - kamelfaktoren er høy, drikker vann hele dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...